• viktualia

Ännu en tur med barnkarusellen

Hej alla barnkarusellsåkare!

Dags att säkra vår mötesplats på nätet! Välkomna alla gamla och nya medresenärer! Jakten på plusset, nojjandet, grubblandet, gråten och fnissen - allt har sin plats här i denna goa gemenskap!

• Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen
  • nennesjuttioåtta

Frullis igen
    åååhhhh hoppas ni hittar en fin gård så ni kan starta storbonderi! Vilken idyll för barn att få växa upp på en bondgård, tycker jag! (hoppas inte P läser detta för då säljer han nog huset och vill att vi flyttar direkt hem och tar över hans föräldrars gård, huaaaa!!!!)

• Telemarkgrrl

Frullan, är det så?! Va, va, va? Är det sant att du inte har fått mens och gått över tiden? Se så, berätta här nu för tant Telis!

• nennesjuttioåtta

det sista var lite närmre mig, hahahahha!!!

• nennesjuttioåtta

Frullan..? Kom till Nenne!!!

• Page

Frullan, med de har så många olika typer Martens ju!! Man behöver inte klämma på sig 20-hålarna! Är jättesugen på ett par (Martens)Mary Janes. De har en lagom klack och en TJOCK sula, något som vanliga högklackade skor sällan har! Nå, hur står det till med tanten egentligen?!

• Page

Nenne, hehehöhö! Japp! Om det finns typer som betalar pengar för att titta på en jättetjock kvinna (med kläder på), borde jag kunna ta betalt för att vägra någon sex och tjata! (Ni fattar väl att jag skojar. Eller hur?!)

• Page

Fnissigt värre! Fick precis ett "klipp dig och skaffa ett jobb"-sms från Vickan!

Hahahaha! Tack Vickan! Behöver höra sådant mitt i ett maniskt tillstånd. Konstigt att den här överskottsenergin inte leder till något vettigt.

Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen