• viktualia

Ännu en tur med barnkarusellen

Hej alla barnkarusellsåkare!

Dags att säkra vår mötesplats på nätet! Välkomna alla gamla och nya medresenärer! Jakten på plusset, nojjandet, grubblandet, gråten och fnissen - allt har sin plats här i denna goa gemenskap!

• Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen
  • nennesjuttioåtta

hahaha! Inte förrän nästa vecka...

• nennesjuttioåtta

ska på akupunktur numero 7 idag!

• nennesjuttioåtta

alltså, brösten blir ju alltid så här så dra inga högre växlar på det, för det gör inte jag.

• Lapinette

Och jag på nummer 9 eller om det är 10. Har fått en superdum tid 15:10 men det är mitt eget fel. Hade först bokat in fredag och glömt bort kundmöte.

• fru AM

Jag har jättestora bröst jag med (för att vara jag alltså)och är nu även mustaschfri - vilken toppensnäcka!

Allvarligt talat: jag tycker ni som kämpar med att bli gravida (ingen nämnd ingen glömd) är hjältinnor. Om det är några som förtjänar ett barn är det ni. KRAM!

• Lapinette

Oj, har nu en man utanför fönstret ...ska kanske tillägga att vi bor på 6:e våningen. Det är nämligen så här att vi har så stora vardagsrumsfönster (ej öppningsbara) så vi får fönstertvätt (fönstrena mot gatan) två gånger per år.

• nennesjuttioåtta

har han bar överkropp ?

• nennesjuttioåtta

har sett på för mycket dålig reklam. Fasat helst ska de väl hålla i en stor borrmaskin. *vrrrrrrrr*

• fru AM

Nenne: om fösterputsaren höll en stor borrmaskin skulle i alla fall jag bli lite skrajsen

Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen