• viktualia

Ännu en tur med barnkarusellen

Hej alla barnkarusellsåkare!

Dags att säkra vår mötesplats på nätet! Välkomna alla gamla och nya medresenärer! Jakten på plusset, nojjandet, grubblandet, gråten och fnissen - allt har sin plats här i denna goa gemenskap!

• Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen
  • Telemarkgrrl

Jag tror att tabletterna bygger upp slemhinnan så att den är mottaglig för ett befruktat ägg. Vid ÄD måste ju min slemhinna vara redo att ta emot ett ägg ett par dagar efter att donatorn har kläckt sina ägg.

• nennesjuttioåtta

Lappis
    samma här, och det gör mig galen att jag låtit mig snöa in på detta barnalstrande och 2 år gått och jag minns knappt något annat som hänt...

• Lapinette

Har ju inte enbart suttit på min breda bak utan rest och njutit av livet men rent uvecklingsmässigt har jag inte kommit någon vart. Nennelainen - vad ska vi göra?

• nennesjuttioåtta

men jag har iofs hunnit få ett nytt jobb, blivit uppsagd på detsamma, varit till Thailand, Frankrike, Danmark, Finland, Norge, P har bytt jobb, P har bytt tillbaka till sitt gamla jobb, vi har bytt bil, vi har köpt hus, vi har både fyllt 30 och haft FEST... OK, det ÄR en hel del med grejer, Men allt detta ligger så långt bak i medvetandet så det är sorgligt.

• nennesjuttioåtta

jäklar vilka stora tuttar jag har...

• nennesjuttioåtta

det där sista skrev jag mest för att retas.

• Mrs  B

Kramar till Page igen!
    Har inboxat dig som du kan läsa när du har lust.

BS
    Det är ju så väldigt olika det där med att skaffa syskon och åldern på föräldrarna spelar ju också stor roll.
    Jag har fortfarande år på mig att skaffa fler, men vi hade också det väldigt jobbigt med Max och orkade inte prata syskon förrän han var nästan 2 år. Nu fick vi ju ett mf emellan också innan Malte kom, men för oss var det bra att Max fyllt 3år innan Malte kom. Det är lättare med Malte nu än det var med Max men jag behöver några år på mig och vila upp mig, komma iform och bli sugen på att vara gravid. Men sån är jag.

• nennesjuttioåtta

Telis
    är det bara test av medicin nu eller är det skarpt läge? Sorry, men jag har nog inte riktigt hängt med.

• Lapinette

nenne - Telis ska testa.

Har du stora bröst nu igen !!!! Är det dags för BIM?

Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen