Liten - Kan inte heller jag på tisdagar, sambon spelar då.
Am - Japp, min bild är från ett av våra 4(!) äppelträd, tog den igår när det var så fantastiskt vackert ute! Tyckte det var dags för mig att lägga in en bild till slut.
Jag gillar inte körsbär annat än färska, och kan meddela att Leilas rocky road inte var en kaka utan godis (man blandar marshmallows, jordnötter och nåt mer med smält mörk choklad), jag gjorde nämligen det i julas.
Är dock tyvärr kräsen när det gäller mörk choklad (gillar inte Lindt, t ex), så nennes kaka skulle ge dyyyra orgasmer... Får nog klara mig med au naturel...
Conny har väldigt länge gått och lagt sig vid halv 9 och sovit till halv 7 ungefär, och sen sovit totalt ca 3 timmar dagtid. De senaste dagarna har han dock varit helt färdig runt 7 på kvällen och sovit lika "länge" på morgonen trots bra dagsömn, så just nu vet jag inte. Håller helt med mugglan om att barn är olika, vissa behöver lära sig somna, andra inte.
Ang donation är jag så knäpp att jag gärna skulle ta en äggdonation, men om sambons sperma inte skulle funkat hade jag hellre adopterat. Har att göra med att om vi inte kan få hans gener känns inte mina heller viktiga. Svårt att förklara, och jag förstår om ingen annan håller med.
Nä, nu måste jag försöka sova, ska ju till JÅ i morgon!
Skämt åsido måste jag ringa bvc, för maten har fullständigt urartat här hemma och vi behöver nog lite hjälp för att komma på rätt spår igen. Conny har ätit sämre och sämre under en månad ungefär, och nu funkar bara gröt och ersättning. Han som åt så bra förut...
Ingen öroninflammation dock (pjuh!), men däremot vaxpropp i ena örat!