Oms - Mindre behövde definitivt lära sig att sova. Och vi behövde lära oss att ge henne möjligheten. Nu blir det ungefär 14-14,5 h per dygn. Vi använder oss som bekant att AWs metoder, och lilltjejen tycker oftast att det är ok.
Tyvärr kan jag snöa in på att det måste vara som bestämt, och bli sur och lack när hon inte "sover som hon ska". Så fånigt egentligen. Oftast går det ju att ta en kortare lur på em för att hon ska klara kvällen, ifall hon sovit dåligt tidigare.
Cicci och ni andra - har ni lust att hänga på en middag någon tisdagkväll? (Kanske jobbigt om man blivit gravid o jättetrött förstås). För mig skulle det i alla fall funka fint när jag ändå är i stan, och inte har någon krabat att hålla ordning på.
Hon må vara ursöt, men det är ju inte lugn o ro när hon är med direkt...har lite svårt att koncentrera mig .
Sitter här hemma med plåtar med nybakade cookies. Måste ju ha någora till födelsedagen. Ska nu bara komma på vad vi ska servera som är lätt att förbereda. Och så någon god tårta (gillar tyvärr inte varken mashmallows eller konserv-körsbär, så kladdisen faller på det.)