Jag hade mensvärk ca en vecka efter ÄL och ända fram till BIM, men det kom inte ngn tant
Stickningar pratar de om som symptom på FL.
Sen frös jag, hade j-la humör, kände av boobsen, inte att de ömmade, mer som ilningar i dem... Sen kom saltsuget kanske 4 dagar innan BIM. En sak som jag var mkt förvånad över som symptom innan BIM var HALSBRÄNNA, Det trodde jag verligen att man fick i slutet. Men jag kände av det ett par dagar, inte så starkt, men tillräkligt för att jag skulle notera det.
Eftersom jag var förkyld, så kan jag ju inte helt relatera nästäppan till graviditet denna gången, och inte tröttheten heller.
Hade och har nog ganska mycket symptom denna gången faktiskt... Har till o med redan kännt av lite illamående, fast mycket light version.
Ja, vi får se med Victors falska krupp. Blir det ett antal gånger till få vi ju givetvis kolla vilka åtgärder vi måste ta till, tillsammans med läkare. Men det som är kruxet är att det inte är så mycket att göra mer än inhalera adrenalin, få kortison och andas kallt...
Vi får inte ens ge honom hostmedicin enligt läkaren.
Jasså, det var Emmaljunga. De brukar ju ha kanon bra kvalité på sina barnvagnar, det förvånar mig att den har gått sönder så mycket.
Telis, du formulerar dig alltid så bra!