• viktualia

Ännu en tur med barnkarusellen

Hej alla barnkarusellsåkare!

Dags att säkra vår mötesplats på nätet! Välkomna alla gamla och nya medresenärer! Jakten på plusset, nojjandet, grubblandet, gråten och fnissen - allt har sin plats här i denna goa gemenskap!

• Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen
  • Lapinette

AM - inredning igen! Om jag har förstått det rätt så gillar du färger!..eller är jag ute och cyklar?

• MSW

Telis: Skit med cystorna! Undrar också hur många ägg du fick ut, och när du får reda på om de var bra nog för att plockas tillbaka!!

• Telemarkgrrl

Frejis, det är ingen som har sagt att jag *måste* opereras än men läkaren på Huddinge sa ju att endocystor inte kan försvinna av sig själva och eftersom det är fyra stycken så tror jag att dom måste bort förr eller senare.

AM, om du är i dom södra delarna av stan någon gång får du gärna komma förbi på en fika och titta hur vi har det.

• Lapinette

Telis - jag har ju inte en aaaaning om vilken lägenhet ni tittade på i söndags men hittade en idag (du, vet torsdagsutskicket) som är toppfräsch och som det budas på! Den ligger på Söder, en 4:a.

• muggles

AM: jag håller med dig - jag är också nyfiken på hur folk har det! Men när det gäller Cicci och Telis så vet jag för dem har jag varit hemma hos...

Jag tror faktiskt att jag skrev ett inlägg med beskrivning på hur vi har det men jag tror att just det inlägget försvann pga BT (just den gången kopierade jag inte typiskt) så jag orkade inte skriva om det. El har ni sett ngn sådan beskrivning?! Dåligt minne, men jag har för mig att det var det som försvann. Apropå att du AM inte hade den nordiska blonda stilen hemma...

Jag tror ni har hajat det men jag är sjuk på den minimalistiska danska inredningsstilen. Och gärna lite retro när det gäller lampor etc. Maken kallar mig för stilfascist. Fast vi har inte haft råd att köra riktigt så fascistiskt som jag skulle ha velat Man kan ju inte byta ut allt på en gång och då blir stilen lite blandad...

Telis: jäkla endo! Hur var det - kunde du spraya bort den? El kan man bara spraya en viss tid (inför ivf)?

Lappis: vad häftigt att värdena har ändrats! Jag tycker det låter lite hokus-pokus men va fan, om det funkar så är det ju skitbra!!!

• muggles

Lappis: hade du en länk till "ert" hus? El vill du inte avslöja det?

• Telemarkgrrl

Nu har kliniken ringt och det blev ingen befruktning den här gången heller precis som jag misstänkte. Tänk alltså, det måste nog f*n vara rekord, jag har aldrig hört talas om någon som gjort tre ÄP utan ett enda ET.

• Lapinette

Telis - nnnnnnnnnnnnnnnnneeeeeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjjj!!! Jag blir så ledsen för din skull.

• Telemarkgrrl

Muggles, nej cystor kan man inte spreja bort, bara mindre endohärdar kan försvinna när man sprejar.

Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen