• viktualia

Ännu en tur med barnkarusellen

Hej alla barnkarusellsåkare!

Dags att säkra vår mötesplats på nätet! Välkomna alla gamla och nya medresenärer! Jakten på plusset, nojjandet, grubblandet, gråten och fnissen - allt har sin plats här i denna goa gemenskap!

• Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen
  • Lapinette

Telis - hur känns det? Mår du skit så gå hem, sjukskriv dig och tyck synd om dig själv. Gå sen ut och ät en supergod middag på stan ... när du kommit upp ur träsket. Skit säger jag bara, skit, skit, skit!

• muggles

Telis: NEJ jäkla skit!!! Ååååhhh, vad ledsamt Då återstår ev ÄD?

• Telemarkgrrl

Jag är redan hemma.

Jag tycker att det känns allra värst för min stackars man, han hoppades så mycket. Medan jag, precis som jag sagt förut, alltid haft en känsla av att jag inte kan få barn. Men å andra sidan har ju maken fortfarande en möjlighet att bli (biologisk) pappa, om det nu skulle funka med äggdonation.

• start september

Telis, en STOR kram till dig, även om jag förstår att det inte räcker långt. Kanske Lapinettes förslag om att checka ut från jobbet och bara vara kan kännas bra.

• Lapinette

Skönt att du är hemma. Sjunk ned i soffan med en gråtfilm och en stort block mörk choklad, te ... eller något annat som kan kännas skönt en sådan här mörk dag.

• Lapinette

Telis - du får leta äggdonator!!! så väntetiden inte blir så lång. Ingen här inne som kan ställa upp??! (jag får inte ... samt varför ta mina ägg som ändå inte vill stanna?)

• muggles

Ah, den lägenheten var precis i min smak!!! Förutom att det var lite väl vitt och home-stylat men annars så!

Ang huset så var inte kakelval i min smak men väldigt fint ändå. Inte så farligt dyrt? 175 kvm är väl ganska väl tilltaget ändå?

• Telemarkgrrl

Det var förresten inte den lägenheten vi tittade på på Söder. Ringvägen känns inte riktigt som en drömadress. Nej, det var den här: www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/285052. Lite synd att man inte kan se hur budgivningen går på den utan lösenord, det var som sagt jättemycket folk på visningen.

Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen