Hej hopp i tråden!
Nu är jag tillbaks efter knappt två veckor i USA. Har haft det toppen! Massor med sol, shopping och god mat. Fast det är ganska skönt att vara hemma oxå.
Lite seg av tidskillnaden bara.
För er som är som undrar hur det är med långresor med flyg med bebisar så kan jag tala om att det har gått toppen med Matilda. Hon har sovit stora delar och övrig vaken tid har det gått bra. Visst, det blir ingen avkoppling precis, eftersom hon kräver ständig sysselsättning men på det hela taget har allt gått bättre än väntat. Däremot tänker jag inte vara snål nästa gång vi reser utan låta henne få eget säte. PÅ vägen dit hade vi henne i knät och det var ingen höjdare i 10h. På vägen hem var flyget inte fullt och jag, maken & Matilda fick ett eget "tre-säte". Mycket skönare!!!
Nog om det. Vad har hänt här? Inser att jag inte har möjlighet att läsa ikapp två veckor... Någon som orkar uppdatera mig?
Ser att Telis har fått tråkiga besked... Det var då f-n, Telis. Det gör mig både förbannad och ledsen för din skull. Hoppas liksom de andra att ni avancerar snabbt i ÄD-kön... *Kramar om*