• viktualia

Ännu en tur med barnkarusellen

Hej alla barnkarusellsåkare!

Dags att säkra vår mötesplats på nätet! Välkomna alla gamla och nya medresenärer! Jakten på plusset, nojjandet, grubblandet, gråten och fnissen - allt har sin plats här i denna goa gemenskap!

• Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen
  • fru AM

Telis, du rör dig förmodligen bara på Fin-Söder! (en liten exklusiv del)

• fru AM

Jag tycker att det alltid hoppar omkring påtända a-lagare i leopardbyxor och spretigt hår när jag kommer upp ut tunnelbanan på Medborgarplatsen ... Fast det kanske inte är läskiga knarkare utan trendiga musiker ... vad vet jag?

• fru AM

Jag tycker att det alltid hoppar omkring påtända a-lagare i leopardbyxor och spretigt hår när jag kommer upp ut tunnelbanan på Medborgarplatsen ... Fast det kanske inte är läskiga knarkare utan trendiga musiker ... vad vet jag?

• fru AM

För säkerhets och tydlighets skull, två gånger ...

• fru AM

Telis, jag måste kanske omvärdera stadsdelarna. Kungsholmen är enligt mig befolkat endast av små beiga tanter i angorabaskrar - och det var väl ingen sån dom anföll dig?

• Telemarkgrrl

Ah, men Medborgarplatsen, AM, där är det bara fullt med utombölingar från andra stadsdelar än Söder.

• MSW

Så är vi inne på As tredje kläder och mina andra! Första bytet berodde på kräks i värre mängder än vanligt, andra bytet berodde på jätteladdning bajs som läckte!
    Men någonstans där emellan hann han med att snurra från mage till rygg för första gången!
    Nu ska jag göra oss i ordning för husvisning!

• Telemarkgrrl

AM, Nej det var det verkligen inte! Det var en kille, i sina bästa år. Såg visserligen galen ut på blicken men ganska normal i övrigt. Plus att det var i fullt dagsljus.

• Lapinette

Kul att läsa om era uppfattningar om olika stadsdelar. Jag trodde det var i dina trakter AM som de där små damerna höll hus. Fast beiga vet jag inte om de är här (Ö-malm) utan mer i senaste Chanel med illrött läppstift och gärna en liten hund i släptåg.

• Lapinette

Och det där med Medborgarplatsen stämmer nog. Dit åker ju alla förortsbor och dricker öl på sommaren.

Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen