Heeej!
Jag har varit väldigt upptagen på sista tiden så jag har inte varit inne och läst på evigheter, men jag ser att BS har fyllt år så jag klämmer in med ett stort GRATTIS!! Och om jag inte har missförstått så har AM och Cicci plussat och det förtjänar också ett jätteGRATTIS!!!
Ni förstår, jag har varit myyycket upptagen med att titta på min nya kropp (har kommit upp till ett normalt BMI), och jag är vansinnigt nöjd med den, förutom min feta mage. Japp, jag är nog den enda människan i Sverige som är smal men har fettvalkar på magen (och ryggen). Plus ickeklädsamma celuliter! Min mamma fick titta på magen i all sin nakna och gropiga härlighet och kommenterade det med: "det var ju inte så snyggt, du måste göra något åt det". Pöh, varför kan jag aldrig vara nöjd?! Varför kan man inte punktförbränna??
Jag har också varit upptagen med att hitta på fantasiyrken som jag eventuellt kan tänka ägna mig åt i ett halvår tills min brukare kommer hem och jag har ett arbete igen. Funderar just nu på att lära mig att strippa och tjäna massor med pengar på det, men jag måste först lära mig att dansa, bli vig, och självklart fixa till en tvättbräda på magen!
Men mest har jag varit upptagen med J´s benmärgstransplantation. Det är nu genomförd, och efter tre veckor på sjukhus mår han riktigt bra. Han är infektionskänslig som tusan, får inte gå i affärer, äta viss mat, klappa för mycket på katten, renovera, skada slemhinnor (hm, bara vaniljsex alltså), och en massa andra restriktioner, men har lever! Och mår bra! Och är på ett bra humör! Det enda trista är att han inte har jobbat på ett år snart och jag avskyr att vara fattig!
Om några veckor får vi säkert reda på om cancern har försvunnit eller ej. Jag hoppas det verkligen, för nu är jag sugen på att dra honom i skägget igen.
/A