HEJHEJ
Ja det blev mycket vin i måndags, var kanon trött i går. Men nu kommer det inte bli så mycket mer på ett tag, kanske ett glas att smutta på vid enstaka tillfälle. Förra gången i v 7 (är i v6 nu) så kunde jag ju bara inte få ner en droppe, eller ens känna lukten av det....Kroppen sköter det mesta helt naturligt, fantastiskt.
Jag har inte sovit på två nätter, tänker på min moster o mina kusiner hela tiden, sååå hemskt. I går satt jag och googlade på ryggmetastaser, fy fan, då gick det upp för mig att hennes dagar är räknade. Hon har övervunniot bröstcancer 3 gånger o opererat bort båda brösten, stackarn...
Sen har vi krupp i antågande igen. Jag orkar inte det just nu.... men man får ju inte välja allt här i livet.
I natt vaknade Victor 1 gång i timmen och till slut orkade jag inte springa in till honom, så han fick ligga hos oss, då trodde han att det var morgon (05) och vägrade somna om... förrän 06, sen fick man ett par kvartar innan han vaknade igen.
Han hostar (skäller) så han vaknar ju av det själv, stackaren.
Nu får vi se hur det går med andningen i natt.
Är i v 6 nu, och igår ringde jag Mamamia och skrev in mig hos samma barnmoska igen. Inskriivning 27 okt.
Sen får jag gratis kubb/nupp, fölr jag fyller 34 den 2 nov, o vi gör det testet 2-3 veckor senare, flax!
Trodde det var det året man fyllde 35, men det var det visst inte...
Ag BVC, så har jag den vita tjocka boken oxå. Sen skiver de i den lilla gula, för den ville jag att de skulle använda så man kan klistra in den i ett album till Victor sen. Boken är kanon.
Ägget borde ha fastnat i livmodern på Frejs nu...symptom
?????
Jag märkte första symptomen en vecka efter ÄL denna gången. Fast jag kände ju efter och vet ju vad jag kunde vänta i och med att jag har varit gravid 3 ggr innan...
ZOZO, skönt att de åka...
MrsB, hoppas huvudvärken har släppt.
BS, var det inte 3 hjulad cresent ni hade som vagn? Min kompis har sulkyn i cresent och de har fått lämna in den 3 gr och en gång fick de dessutom en heltny, men inte hjälpte det.... ett antal måndagsexemplar kanske....
Hej Junilejon...
Näpp, ska leka lite med Victor nu.