• viktualia

Ännu en tur med barnkarusellen

Hej alla barnkarusellsåkare!

Dags att säkra vår mötesplats på nätet! Välkomna alla gamla och nya medresenärer! Jakten på plusset, nojjandet, grubblandet, gråten och fnissen - allt har sin plats här i denna goa gemenskap!

• Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen
  • Zozo

Telis: Procope brukar vara ganska klassiskt franskt. Första 3-rättersmenyn brukar utga pa runt 30 euro utan dryck och sedan finns ju à la carte.
    Altitude är helt ok, men vänta dig inte gastronomi. Största pluset är utsikten sa se till att boka fönsterbord. Nu har de bytt ägare och renoverat sa det kanske är bättre än förut. Förvanande nog hade de en väldigt bra skaldjursbricka för dem som gillar sadant.

• Zozo

Cicci - later inte trevligt med en svärmor pa det hallet heller. min är alltsa jättesnäll men hon är ett sant plaster!! Det känns som om jag tillbringar min tid med att backa undan rent fysiskt och springa in i andra rum.

• Telemarkgrrl

Zozo, tack! Fast det blev inte lättare precis, klassiskt franskt eller utsikt och skaldjursbricka ... Måste nog fundera lite till.

• Zozo

Cicci - GRATTIS!!!

Telis; hoj da.. är det antingen eller och inte bade och... Svart sits! Men jag skulle nog välja Procope da, om ni inte varit där tidigare. Ni kn ju aka upp i tornet och ta en drink i baren pa Altitude ända.. finns utsikt där med

• Oms

Zoz - jobbigt m svärmor, hon menare väl som du säkert vet men vet du, du har all rätt i världen att säga till henne på skarpen. för om du blri för stressad över att saker inte fungerar på ditt sätt kan både ditt blodtryck och stresshormoner öka o då är risken stor att mjölken inte blir så lilla bra för lilltjejen - en viktig aspekt!

Nu har jag inte haft svärmor hos mig ngt än och hon e go mne jag kommer att få tuppjuck på henne när vi kommer till gambia det vet jag men det e bara o stå på sig. hur du vill leva ditt liv har inget med deras krav o förväntningar att göra.
    Vidare så är det dom gällde när hon fick barn helt uppåt väggarna idag i många fall (till mig sa de ju att jag fick barn på stenåldern när de pratade om 1996) så om hon vill göra på ett visst sätt så säg att det e ok först när hon har sina rutiner som passar er i ert dagliga liv.

skickar en styrkekram!

• Lapinette

Fasiken också, jag åker iväg när Telis har ÄP och Frejis BIM!!!

• Frejis

Skoj! Andalusien är så pass fint att dit kan man åka många gånger.

Vet du vad, du missar ingenting. Jag har ju testdag på lördag 18/10. Kommer det drippelidropp på måndag tisdag så hinner du hem precis för att delta i sorgen/ilskan/irritationen

• Lapinette

Ok, jag är åter på onsdag kväll men lär nog inte gå in och kika här förrän på torsdag och hoppas då självfallet på MASSOR med roliga nyheter!

Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen