Cicci, Nej, vad trist att ni bråkat! Man blir ju extra känslig när man är gravid också. Förlåt om jag tjatar men hur gick det med rådgivningen ni skulle på? Blev det nåt?
Zozo, Låter jättejobbigt. Jag kan också bli tokig på sånt. Hur länge skulle de stanna?
Och nu blir det mer OT...
Mugglan, det blir nog tv:n på väggen. Och sladdlist precis som du föreslog, för vi får inte plats med sladdarna i väggen.
Och inga stommar bakom skjutdörrarna. Susade iväg diekt efter att jag fått Kokos svar igår och kollade på Elfas dörrar och det fanns ju hur många snygga varianter som helst. Men vet inte hur det blir bäst att kombinera. Kan tänka mig vitt, ek (men tror jag i så fall bara vill ha listerna i det, inte hela dörren) och ev. nån spegel. Detta med spegeln pga att garderoben är det första man ser när man kommer in genom dörren till sovrummet och då är det ju snyggt om man även ser sängen i spegeln. Men det fanns ju massor av olika vita- halvtransparanta, glansiga och vanligt vitt... Usch, detta känns så ytligt att skriva om när man tänker på alla verkliga problem där ute. Det är nog det som gör att inredning inte riktigt ligger för mig. Men visst, möbler måste man ha, så är det väl... Och det är ju mycket som är ytligt som ändå är roligt.
Så, scrolla ni som vill, annars tar jag nytt djupt andetag och fortsätter fråga er som vet eller som vill tycka till:
Blir det "over-kill" att ha TVÅ Lamino-fotöljer? Vi har en soffa (Ikeas 3,5-sits-soffa Stockholm) och ska ha ett soffbord och sen två fotöljer mitt emot det. Och vill ha några lite nättare. Och sköna- och det är ju Laminosar. Men de kanske blir felplacerade där? (Kommer inte ha fotpallar i så fall.) Jag tänker mig att man sitter i en sån fotölj när man typ ska läsa en bok eller ev. kolla på tv. Kanske inte när man sitter mitt emot några och pratar? Alltså, läsa kommer man ju kunna göra där också iofs. Förstår ni hur jag/vi tänker?
Har en fråga till, men väntar med den för jag vil inte döda tråden med inredningssnack...
Hittade för övrigt inte Nennes lägenhet! Bor de inte i F???