BrudSommar2006 skrev 2008-10-03 20:20:39 följande:
Vickan, jag är nog för dum för att begripa mig på den där viktklubben, man måste nog vara lite smartare än jag helt enkelt. Jag lägger ner och letar upp något annat men nu har jag ju fått gå in och se lite hur det är i alla fall, även om jag mest retat upp mig på den hittills. Kan ju vänta tills efter helgen med att avboka, det kan ju ske ett mirakel...
Som sagt - det gäller att hitta SIN egen metod för att få rätt stöttning när man vill gå ner i vikt. Och inget säger att VK är rätt för just dig.
Uppgifterna om hur mycket olika typer av mat innehåller finns på VK, tyvärr är det för länge sedan jag använde det för att jag ska kunna guida dig.
Och personliga veckomenyer handlar om att man får veckomenyer med rätt antal kalorier per dag. Inte anpassat till en massa andra förutsättningar. jag är lite allergisk av mig så jag fick fixa egen anpassning, men jag tycker att sånt är skoj så det var helt ok.
Mitt förslag är dock - om du trivdes med VV - varför inte återgå till dem och till deras system? Resultatet i vad man får äta och inte är i princip det samma som VK, det är bara datasystemet som skiljer.