Halloj!
Alla som kommenterat kärringen på jobbet,
TACK! Det hjälpte mig! Denna tråden är verkligen en guldkant på tillvaron på så många sätt!!
Killarna på jobbet blev arga när de hört vad som hänt. En stegade till och med in på hennes chefs kontor. Men han var inte inne då. Efter att jag gått för dagen (för att slita Prinsen från dagiset, vilket han inte alls uppskattade så då fick jag inse att jag hämtar honom tidigt för min skull, inte för hans
) så var han dock inne och de hade haft ett långt samtal och tantens chef är nu jättearg på tanten och sa "Jävla Xxx" typ 10 ggr enligt min kollega. Han var också jätteorolig för hur det var med mig och undrade om jag var kvar på jobbet. Så jag lär få sitta i möte med honom på måndag. Han kommer fråga om jag vill att han snackar med tanten och efter allt jag hört om henne nu (lyssnade inte på allt skitsnack innan, men nu har jag bildat mig en egen uppfattning), så är jag redan rökt. Hon kommer inte hälsa på mig på månader, så jag kan lika gärna gå in i fajten och låta honom snacka med henne känns det som. Det är sååå många som mått dåligt månder i taget pga henne (så till slut insåg jag att det inte var personligt mot mig, tom den jag ser som hennes enda riktiga vän hade hon inte ens hälsat på under 2-3 mån vid nåt tillfälle), så jag gör det i så fall mer för den sakens skull. Alltså hur kan man bara acceptera att en människa visar noll respekt för sina arbetskamrater!?
BS, Hur har det gått med dagis de här dagarna?
Vårt har också Luciafirandet ute- föga överraskande dock !
Nenne,
Trevlig resa!
AM, Muggles, Tinga, Vickan, Lappis och alla andra inredningsintresserade:
Om man har en 42 tums-tv är det snyggast och bäst att sätta upp den på väggen då eller att ha den på en (ännu ej inköpt) tv-bänk? Och om man sätter upp den på väggen, har man tv-bänk under iaf då??? Det kostar tydligen 700kr extra för väggfäste och jag tycker spontant att det verkar coolare att ha den på väggen, men what do I know??? Kanske är extremt jobbigt att stå och borra mega-stora hål för det också??
Sen undrar jag en sak till. Om man vill ha en garderob med skjutdörrar som går från golv till tak och vägg till vägg, är det då inte fult att hänga upp stänger, hyllor m.m. direkt på väggen? Är det inte snyggare att ha riktiga stommar? Problemet är att det inte är standardmått, så någonstans kommer det då bli en glipa. Typ: garderob, lådor, garderob, ahhh: ett hål på 23 cm! Maken säger att det utåt (när garderoben är stängd) blir snyggare utan stommar för då går dörrarna verkligen hela väggen upp och ner? Och så säger han att det inte ens går att ha stommar, då det inte är standardmått på väggen. Gud, vad jag krånglar till det, ni fattar kanske inte ens vad jag menar!? Jag vill ha stommarna, men måtten stämmer ju inte, så ska vi krångla med det, eller bara slänga upp allt på väggarna och dölja med skjutdörrarna?
Kraaam så länge!