hejsan alla!
Shit vad mycket det händer nu! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅh håller alla tumma roch tår jag har!
Tinga *kramar om*
Saffranin
hej det var länge sen! Kika in oftare!!!
Liten
ÅÅh gissa om den räcker länge, var beredd med plats i frysen! Den borde ju vara som godast på söndag men vad gör det om man försmakar.
Jag har klarat mig bra från att få kakan att svämma över, men det är ju på håret. Vet inte hur de har tänkt. Typiskt norrmän...
jaja, jag har alltid ego-inlägg så här kommer det som vanligt:
Nu är lägenheten ute för försäljning! *nervös* Hoppas att någon vill ha den... :-s Det är ju ingen sthlms-lya direkt, och nu har vi ju tömt den på personliga grejer såsom vårt bröllopsfoto på kanvas och annat småplock, men hoppas nån tycker den är mysig iaf...
Var på akupunktur idag och hon tyckte det både var positivt att min mens hade blivit mer som den var förr samt att den kom så att jag kunde leva som vanligt i NYC med drinkar och allt vad det innebar, hahaha inga alkoholrestriktioner där.
Så hon hoppades på en tillverkning där istället. JAG MED!
Färgade även ögonbryn och fransar och hon som gjorde det blev lätt chockad av mina långa ögonfransar.
Det var det längsta hon nånsin sett! Nåja, nåt ska man väl bli begåvad med, när intellektet tryter.
Imorgon drar vi! ÅÅÅÅH, är taggad! Sweetie, jag har mailat dig, vet ju itne när vi ska ses! Men tror min telefon funkar där.
Nu ska vi på bio! Kram!