Är sjukt avis på nenne som får åka till NY OCH träffa sweetan o lillkaramellen...
Och är inte ett dugg överraskad över kommentaren ang dina fransar, nenne, dem ser man ju innan man ser dig om du kommer runt ett gathörn.
De är FANTASTISKA, och jag tror att jag sagt det förut dessutom?
Piggelin - Inget går dig förbi.
Ja, eftersom conny inte direkt blev till på en kafferast (eller så var det just det han blev??!!
), tänkte vi att det är lika bra att sätta igång och försöka. Skulle det gå lätt den här gången är ett syskon mer än välkommet, och skulle det inte göra det vill vi ju veta det.
Och döm om min förvåning när jag fick BÖJ i torsdags!!! Jag trodde ju bara att det var rätt dag att börja testa på, inte att det redan var dags! Hahaha, har ALDRIG gjort av med så få CB-stickor förut...
Och jag som varit en riktig surkärring i veckan och inte alls varit intresserad av något sånt fick nu bjuda till lite, vilket resulterade i ett par riktigt bra omgångar i sänghalmen.
Fast jag tänker inte räkna med att jag faktiskt har ägglossning bara för att jag fick böj (med tanke på mina prövade äggstockar).
Apropå viktnedgång använde jag mig av hälsovakten när jag ville lära mig äta bättre. Då var det ett program man köpte, nu tror jag det är internetabonnemang som alla andra. Minns dock att de hade (då iaf) en stor databas med kaloriinnehåll i både råvaror och maträtter som man kunde slå i. Allt man åt matade man in, och så fick man se hur många kalorier man ätit, men även hur de var fördelade (fett, kolhydrater osv), samt vitaminer och mineraler! Var väldigt nöjd med programmet; gick ner de kilon jag ville och mådde framför allt väldigt bra av att äta mer varierat och näringsriktigt.
Telis - Hur har det gått med boken förresten? Har du ändrat kosten någonting? Var och åt tapas igårkväll (mums!!) och blev vansinnigt uppblåst i magen, så nu sitter jag och funderar på varför. Har även upptäckt att jag får ont i magen direkt när jag dricker juice... Det här märkte jag inte av förut när jag åt vetemjöl, då hade jag nog rätt konstant uppblåst och ond mage...
Oj, vad långt det blev! Kram på er alla!