Vinkar förbi lite fort...
Cicci,
Tack för erbjudandet om shopppingen. Jag kan beställa på nätet om du inte kommer iväg till nån av affärerna!! Du har ju en liten stackars V att ta hand om! (Om det ytterligare är ett litet Pyre du har att övervaka avvaktar jag med att kommentera tills CB sagt sitt... Just in case...)
TACK för alla möbler-sajter!! Har sparat ner de nu och ska in och kolla! Lär återkomma i ämnet och snappade upp att iaf Muggles och AM blir glada då
Ni som inte gillar det (tillhörde ju er förut) får scrolla...
Piggan,
Jo mina föräldrar tänker. På sig själva. Men men. Life goes on och det gick faktiskt bra, för jag vet ju ung vad jag har att förvänta mig...
Frejis,
GRATTIS till fint resultat idag!!!! Nu jädrar!!
Usch, hade en hemsk dag på jobbet idag. Trivs verkligen och har jätteroligt, men (varför finns detta ord??)det finns en kollega där som har grava samarbetsproblem med de allra flesta och idag fick jag en kniv i ryggen av henne (igen). Vi är 90% killar, varför ska då en tanta vara problemet??? *SUCKAR* Jag blev så ledsen och upprörd så jag gick in till hennes chef (en annan än min egen). För jag visste inte vad annars jag skulle göra. Det var sent och alla andra hade gått hem. Men han kunde inte göra mycket, mer än att tala om att läget är så att hon har dessa problem och att jag är så omtyckt av alla och inte ska ta det personligt. Hjälper ju föga. Hon kommer ju vara på jobbet imorgon likt förbannat och göra livet surt för mig. Och chefen hennes sa (liksom andra har sagt förut) att hon känner sig hotad av mig. Och jag som aldrig nånsin konkurrerat med nån och har en extremt ödmjuk inställning på jobbet!!! Vilket han också märkt tydligen. Alltså satan, jag gick till och med in och kollade hennes ålder. Tänkte om jag kunde hoppas på en pensionering av henne inom kort, men icke.
Så. Nu vet ni det och det känns faktiskt redan bättre iom att jag skrev om det.