• viktualia

Ännu en tur med barnkarusellen

Hej alla barnkarusellsåkare!

Dags att säkra vår mötesplats på nätet! Välkomna alla gamla och nya medresenärer! Jakten på plusset, nojjandet, grubblandet, gråten och fnissen - allt har sin plats här i denna goa gemenskap!

• Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen
  • MSW

Frejis: *jublar* hoppas det fortsätter lika bra som det har börjat nu!!!

• nennesjuttioåtta

Frejis!
    WEEEEEEEEEEEEEHHHHH! Låter ju tokbra! *studsar ivrigt*

muggles
    du kan ju bygga en sängram av överskåp/fläktskåp från IKEA, undrar om jag såg det i Vi i villa...

• Telemarkgrrl

Wihiiiiii, hurra vad bra Frejis!!!

• Telemarkgrrl

Koko, ja så kanske det är. Hon knådar och knäcker så jag kommer därifrån alldeles svettig, det gör så fruktansvärt ont. Men det är säkert bara nyttigt.

Tråkigt att din farmor är sjuk!

• Telemarkgrrl

gosnosen, förlåt en nyfiken själ men vad blir det för medicin och dos den här gången?

• nennesjuttioåtta

Cicci
    kan man hyra en nakenfis som gör en runda i lägenhetn på visningen så attt alla tycker det är tokgulligt och vill bo här sen?

BTW
    nu är huset vårt! Skrev på idag och med tanke på hur mycket pengar det är så fick väl djävulen en bit av själen också men det kanske det är värt. Champagnen på kylning (en halvflaska moët, hade ju hoppats att bara maken skulle dricka)! Nu väntar jag bara på P som gör sin sista dag på bygget idag! Sen är han bara min, MIN! MIN!!!!!!!! MOAAHAHAHAHAHAH!

• nennesjuttioåtta

Imorgon: akupunktur numero 5. Längtar...

• nennesjuttioåtta

Telis
    är det ÄP nästa vecka? (nu bara rasar det in! å sen Gosnosen och Lappis, herrejösses vilket ivf-kalas!)

Alla ägg i korgen, tjejer!

• Telemarkgrrl

Nenne, vad kul att det är klart med huset! Hurra!

Ja, det borde bli ÄP om en vecka ungefär.

• nennesjuttioåtta

ooooh spännande! Hoppas SÅ att det sblir kanonresultat den här gången!

Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen