Start sep, ag kläder i backen har jag som lappis, alltid underställ, sen polo o sen tröja/fleece. Bara ta av tröjan vid värme, eller om man vet tar jag en tunnare typ annorak eller så (hur stavas det?).
Ag utesovandet, vi har en terass utan tak, ett stort parasoll dock, men regnar det så har jag ju regnskyddet så klart (förrutom idag - glömde det och han vaknade av att han var genomblöt
) PÅ vintern har de ju en fäll, iaf Victor, och det räcker ju långt, sen sätter man dem i lite lä om det blåser...Jag hänger aldrig något för suffletten, enligt mig är det inte ok. Om det inte är en mega tunn filt för att man ska distrahera dem från omvärlden, men inte som skydd för varken sol eller vind eller annat....
Hur som helst, Victor verkar må ok nu när vi lagt honom, ¨får se hur det utvecklas, det är ju när man lägger dem som det täpper till...
Vänner: Fick dittt mail, I fix... om du hinner kolla här, hann inte´svara för V vaknade just då jag läste...
Hur vanligt är det att man går över igentligen?
Läste att om man blir gravid och ägget ej vill stanna kvar, då sköjs det ut med mensen och det är nästan alltid ett par dagar efter just BIM...
Tänkte på nenne, kanske var ngt iaf....