• viktualia

Ännu en tur med barnkarusellen

Hej alla barnkarusellsåkare!

Dags att säkra vår mötesplats på nätet! Välkomna alla gamla och nya medresenärer! Jakten på plusset, nojjandet, grubblandet, gråten och fnissen - allt har sin plats här i denna goa gemenskap!

• Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen
  • Lapinette

nenne - min mens var också kortare och mindre riklig än tidigare . Hade ont första dagen som vanligt men jag var där på akup och sedan var även det onda över.

Min snurrar inte!!!

• nennesjuttioåtta

nähä! Inget snurr alltså. Intressant!

• nennesjuttioåtta

Det är i snurret som det känns, själva sticket känns inte alls. Sen brukar hon snurra igen efter 30 minuter. Då gör det jävelusiskt ont igen, fast jag garvar ju bara (efter illtjutet).

• nennesjuttioåtta

trorä din aku är mer power.

• Frejis

Lappis - de verkar vara slarviga på kemtvätten. Jag hade nog krävt någon form av kompensation fast vad hjälper det om de slarvat bort kragen? Och så skulle jag aldrig gå dit igen.

Snurr av nålar vid akupunktur, aj! Jag hör nog till de patienter som gillar att ta sprutor själva (jag gillar ju att ha kontroll med andra ord Allt annat låter läskigt.

När ska du till NYC Nenne? Skoj med tomma resväskor, se till att fylla dem där.

OT - svullen i magen och sugen på att gå till SATS fast det kan jag glömma nu. Får bli en promenad i stället i det trista regniga vädret.

Maken ringde nyss och frågade om jag ville att han skulle följa med på ET. I så fall avbokar han möten på eftermiddag. Han fick bonuspoäng för den frågan.

• Telemarkgrrl

Nenne, vad sköööönt att du inte ligger hemma och deppar ihjäl dig! Jag var lite orolig.

Cicci, du får skrika ut ditt plus här så mycket du vill, det är bara jättejätteroligt om du är gravid! Det är inte riktigt samma sak om du kommer in och skriker att du är gravid som om nån total okändis gör det.

Zozo, så sööööööt hon är!!

• nennesjuttioåtta

Vickan! Hur går det för dig? Lyckades du undvika ÄL eller? Tycker ändå det är mest fair att prata med maken om det, även om du inte grubblat klart. Det är inte så kul att hoppas om det är i onödan. *kramar*

• Telemarkgrrl
    nennesjuttioåtta skrev 2008-10-01 13:32:45 följande:
    Piggelinhahaha, ja jag tror att jag är van nu, maken är ju som bekant mer blyg av sig (som Hedlund i Snowroller). Han hinner ju iofs inte säga så mycket efterom jag pratar hela tiden, särsklit när jag är nervös...
    Som Hedlund! Stackarn, vet han om att du jämför honom vid det?
  • nennesjuttioåtta

Frejis
    på lördag! Vilken go man du har! Är det ET imorgon? *hoppistudsar med hållna tummar*

Te0lis
    Gulle dig! Vad dum jag känner mig nu, jag har ju kollat här varje dag men det är ju så krångligt att skriva när jag måste sudda varannat tecken som datorn lägger till helt själv.

• Telemarkgrrl

Frejis, ja precis, jag håller på och sprutar nu. Om du gillar att ta sprutor på dig själv så kan du be att få Menopur nästa gång, det är som att få Lilla Kemilådan i födelsedagspresent. Det blir en himla massa baltande med små flaskor och burkar och sprutor hit och dit.

Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen