Cicci, du är så duktig som väntar så länge med att testa, jag är testoman, vad det än gäller, kan aldrig vänta... Så bra att du kom dig för med att anmäla, jag funderade på saken men vet inte om jag orkat, hm.
Såg att Lappis svarade på det jag alltid undrat vad det gäller böjen på stickan i relation till ÄL. Om man nu kanske vill ha en kille nästa gång med förhoppningen att man kanske mår lite mindre illa (fast egentligen vill jag nog ha en liten Iris till, mest van vid det liksom) så ska man alltså inte få till det på böjdagen utan tidigast dagen efter, möjligen dagen efter det egentligen?
FruLlan, trist med höstdepression men det är visst rätt vanligt? Hjälper ju knappast dig förstås. Verkar ju onödigt att börja med p-piller i alla fall oavsett om ni försöker aktivt eller inte nästa omgång, ni är ju inte i närheten av de sju medelförsöken än. Lätt att säga när man inte försöker själv förstås.
Koko, du hittar oss på FB!
Maken är på kurs ikväll, attans vad det var svårt att få Iris att somna, det som brukar gå mer eller mindre av sig självt. Blev till och med tvungen att sjunga för henne till sist. Just nu har maken sovit på sovsäck inne hos henne igen för att försöka få ner den nattliga vällingkonsumtionen men vet inte om jag orkar fler nätter nu, jag får ju inte sova när hon skriker och är så ledsen hela nätterna. Får hon välling så behöver man ju bara ge henne flaskan och så kan man gå och lägga sig igen och nätterna går rätt smidigt men, men, det är väl inte nyttigt med så mycket välling på nätterna, det har ju maken rätt i.