AM, de bara ringde till mig och erbjöd 2 dagis som vi inte ens hade med som våra önskemål. Jag tänkte först stå kvari kön, men då sa de att de höll på att fylla de sista platserna och att de ej kunde garantera att jag skulle få i närheten i nov/dec.
Det blev Styrmansgatan 30, jag valde mellan nr 14 o 30, Styrmansg 14 är ute mer och har barn 1-5, vilket jag gillar. MEN min make ville det andra och han gillade fröken Malin, han kom till och med ihåg vad hon hette när vi var där i går på samtal... gubbsjuk!!!!
Vi börjar inskolningen 3e november, sen får vi se hur det går o vad vi känner, man kan ju alltid byta senare, nu är man inne i denna enheten i allafall.
MEN jag sa ifrån i går när en gräsligt jobbig unge klättrade som en apa i fönster och annat, att så får Victor ABSOLUT INTE göra.
Hon tycker säkert att jag är en bitch redan, men jag vill inte ha hem mitt barn o sen behöva vara rädd att han ska dingla i kristallkronan eller för den delen klättra på allt från fönsterbrädor till möbler.
Sen var jag noga med att jag tyckte barnen ska lära sig städa, det såg ut som kriget på den avdelningen...
Sa allt ganska ödmjukt, förrutom att Victor inte får klättra då...
Gravid, jag misstänker det starkare o starkare.
Konstigt nog har jag kännt olika varje gång i så fall... (har ju varit gravid 4 gånger med denna, om det nu är så)