• viktualia

Ännu en tur med barnkarusellen

Hej alla barnkarusellsåkare!

Dags att säkra vår mötesplats på nätet! Välkomna alla gamla och nya medresenärer! Jakten på plusset, nojjandet, grubblandet, gråten och fnissen - allt har sin plats här i denna goa gemenskap!

• Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen
  • Lapinette

Är också inne och tittar på Olby. Till saken hör att möbler tycker jag att man måste få se/klämma/provsitta/känna på "live" för att kunna ta ett beslut. Svårt att få en uppfattning om t ex Ilva när man inte har möjlighet att besöka butiken.

• fru AM

Piggelin: ja jag förstod att du skulle tycka det

• fru AM

Lappis: Olby ligger på min gata i stan ... fullt möjligt att gå och klämma på möblerna alltså!

• FruCicci

Muggles, vi gör prcis som du med Moa när det gäller Victor.
    Han ¨får äta vid 17, maken o jag äter tidigast 18.30, då får han ett rån eller lite av det vi äter, man kan inte tänka på allyt o tid nog ska de ju tappa dessa tänder, o när de fått nya så har man säkert nya rutiner.
    Han får frukost (gröt) kl 8 + macka, lunch 12, middag 16.30-17 o gröt vid 20.
    Jag ger inte mellanmål för han sover oftast då, sen får han kex o rån mellan varven och en flask välling på natten.
    Tandborstning 2 ggr per dag.

Nu när han ska skolas in på dagis så har de andra rutiner, så då får vi se hur det går...

• FruCicci

Härlig story Zozo... föstår att det var omtummlandde med alla turer...

lappis,du harju en poäng mrd ÄL, jag kanske inte har BIM förrän i morgon då...

• fru AM

Zozo: Grattis igen! Vilken dramatik! Skulle vara kul med ett foto på underverket? Kan du inte lägga ett i ditt galleri?

Det där med vikten - så skönt att allt runnit bort! Så hände det för mig efter första förlossningen också. Hade samma kläder som innan grav. när jag kom hem fr BB. Bara njut och var glad över det!
    KRAM!

• fru AM

Äsch, Cicci - BIM och BOM .... jag tror du är gravid din lilla blonda frögurka!

• fru AM

Nån som fortfarande är sugen på att prata inredning: Någon som har ett bra tips om var man kan hitta ett snyggt sängöverkast? (Inte Indiska. Har varit där) Gärna färgstarkt lite orientaliskt eller så ... blonda svenska inredningsstilen är inget vi ägnar oss åt (förutom när det gäller soffbordet då - som min man och hans ex-fru valde)

• Mrs  B

Cicci
    Japp, jag och fem andra kommer till huvudstaden på lördag.
    Vet inte riktigt hur lördagen och söndagen kommer att se ut än, men om du har ett mobilnummer (kanske meddelamnde via FB om det inte funkar här i min inbox) kan jag ju slå en pling om jag kan smita iväg en stund.
    Ska bli jättekul att se en NHL match, ska ju vara stor skillnad mot Elitserien.
    Håller tummarna för ett plus!!!!

Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen