• viktualia

Ännu en tur med barnkarusellen

Hej alla barnkarusellsåkare!

Dags att säkra vår mötesplats på nätet! Välkomna alla gamla och nya medresenärer! Jakten på plusset, nojjandet, grubblandet, gråten och fnissen - allt har sin plats här i denna goa gemenskap!

• Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen
  • fru AM

BS: Med tanke på att jag bara är sugen på väldigt nyttiga saker och mådde illa även med sonen för 12 år sedan så ÄR det ju en kille!

• Mrs  B

Vänner
    Har du kollat om hudprodukterna finns i Ronneby, för många spa brukar sälja just det märket (iaf där jag varit)?????
    Trist med föäldrarna!

Mina föräldrar ställer upp till 100 % och det är jag så tacksam för , medan jag inte ger mycket för svärmor. Mycket pga av att hon inte respekterar hur vi vill uppfostra våra söner.

I helgen åker vi till Stockholm för att se på en NHL match. Svärmor ska bara passa Malte för hon orkade inte ha båda sa hon , så min pappa får passa Max medan min mamma jobbar. Gillar inte att dela upp det så här, men vad gör man????

• FruCicci

Hej

Ingen tant!!!!!!!!!!!!!
    Phuuuu, jag är skit nervig!

FREJIS Lycka till med äggplock...

Skönt att ni har hjälp av föräldrar.
    Min mamma o pappa bor 50 mil från oss, så jag har inte mycket gjälp av dem, men de är urgulliga o tar hand om och passar victor när vi hälsar på ett par gånger om året.
    Hans farmor har sagt klart o tydligt att hon inte gillar småbarn, så hon har bara haft honom en gång, när det inte fanns ngt annat alternativ. Victor skrek konstant till 01 då, kunde hon ha, jag tror han kände av att hon inte gillade att ha honom.

AM, en kille... jag tvivlar på det.... Ska ni ta reda på könet denna gången?

MrsB, kommer du till sthlm?!!! Om du vill ta en snabbfika eller så, får du höra av dig. NHL vadf kul!

Piggis, tänk att Amanda fyller 1 år om en och en halv månad! Shit vad tiden går fort.

Vad var det för produkter du sökte Vänner? Ska jag kolla sthlm o köpa med mig ner, så får du nästa vecka?

• Lapinette

Vad spännande Cissi!!! Håller tummarna för både dig och Frejis idag.

• FruCicci

Tack lappis!
    Ska vi inte hålla tummarna för dig??
    Har inte du BIM nu idagarna????

Vänner, nu såg jag vilket märke du menade, jag kan kolla på Åhlens i sthlm om de har, eller nk. Du kan väl maila mig eller facebook så kan jag se om de har de du vill ha, så köper jag med mig, så du får de nästa vecka.

• fru AM

Ang barnvakt: Jag har sån tur att min bror bor i samma hus som vi och de älskar att passa Livia - när de nu har tid. Det är tur eftersom båda mina föräldrar är borta och makens föräldrar bor i en annan stad och är rätt gamla och lomhörda (trodde det var Livia som skrek när brandkåren åkte förbi - skulle inte vara hel trygg om de skulle passa Livia på natten ...)

• fru AM

Är det inte ÄL-dags för Lappis?

Cicci: Ska du testa snart?

• FruCicci

AM; jag vågar inte testa ännu. Väntar nog till helgen. Måste dricka vin... med gott samvete i så fall. Sen undrar jag om jag kanske är på dag 28 idag.
    Ska man räkna 14 dagar från den dagen man fick stegring/böj på ÄL testet, så var det 14 i går. Men om man tänker på att det är från den punkten man får Böj o sen ca 12-24h efter det som ÄL sker så kanske jag ska säga att jag är på dag 14 i dag.
    Men som sagt, börjar bli lite pirrig, drömmer att jag plussat, molvärk som kommer c går, men den känns def annorlunda...
    Jag har haft extrem huvdvärk etc men jag har ju haft Victors förkylning och det mesta kan relateras till förkylningen...
    Jag ska nog inte bli så exalterad än....
    Förra omgången kom mensen 7 dagar för tidigt! Så kanske är lite upp o ner fortfarande...

Hur som, muffat i dag ett antal gånger... ingenting,inte ett spår...

Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen