Ngn som har tid att skapa ett nytt galleri på Picasa? Jag tror inte jag har tid tyvärr...
Spännande Cicci! Hoppas att det går vägen.
BS: jag mådde hur bra som helst (spydde inte en enda gång) när jag väntade Moa så jag tror inte på de där teorierna att man mår sämre när man väntar en tjej
Sweet: vinkivink! Kul med ett livstecken! Tyvärr hinner jag inte följa några bloggar...
Tinga: jag har också börjat tänka som du (för ett bra tag sedan), dvs en grej om dagen. Det blir nämligen inte mkt tid över när man jobbar heltid, sedan ägnar 2-3h åt Moa när man kommer från jobbet, lägger henne och så är kl 19.30-20. Då ska "resten" hinnas med (träning, hushållsarbete mm). Jag gjorde precis som du när vi skulle skicka tackkort för presenterna hon fick när hon fyllde 1 år - det var min prio den söndagen.
Det gäller att sänka kraven helt enkelt...
Apropå det så skulle jag vilja ha städfirma när vi båda börjar jobba igen!!! Om vi hade råd... Vårt sparkonto blir mindre och mindre i skrämmande takt
Tyvärr konsumerar vi på samma sätt som om vi fortfarande jobbade heltid båda två och inte hade den extra utgiften som ett barn innebär... Jaja jag ska inte klaga, många som har det värre.
En annan sak: hur gör ni andra med lite större barn med middagstid? Moa får middag ung kl 16-16.30 och vi äter tidigast kl 17, snarare 17.30. För att hon inte ska stöka runt för mkt runt våra ben så får hon sitta med vid bordet och då vill hon ju ha det vi äter, så då får man sticka till henne lite mat igen för att hon ska bli nöjd. Jag gillar eg inte att hon äter "två ggr" så tätt, inte bra för tänderna. Men vi kan inte äta så tidigt som hon (en måste ju hinna hem från jobbet), och hon kan inte vänta tills vi äter, hon blir för hungrig. Hur gör alla andra???