Hej!
Ag sovande så har jag aldrig haft problem med Victor på dagarna. Han har sovit ute i sin vagn från 4 dagars ålder, aldrig inne, oavsett väder. I ösrgn, storm o minusgrader - UTE.
Sen sover han fortfarande inte på nätterna, nhar han aldrig gjort. Man kan räkna de gångerna på en hand tror jag, o då har han oftast varit sjuk.
Nu vid 15 månader vaknar han 2-3 ggr per natt. Har vi tur ngn gång ibland kan det vara 1 gång. Natt är 24-07
Mellan 4-8 månader så vaknade han varje timme.
Sen får vi säkert gå in 2 ggr bara innan 24 flera gånger i veckan... Men jag bryr mig inte, det är så många andra som har värre problem. Han är dessutom världens gladaste, harmoniska lilla kille, så man är så nöjd ändå.
I natt har vi varit vakna hela natten, för han fick falsk krupp igen, fy fabian. Vi slapp åka in iaf.
Frullan, tänk på att du har en underbar son, du kommer bli gravid có du har ju inte alls försökt mer än 2 ggr??? tänkte bara i relation till andra här inne som kämpat i 2 år.
Förstår att det kan kännas deppigt, men nu har du ju ÄL vecka, så du får köra på nu gumman, så det ryyyyyyyyker i sänghalmen. Positivitet är bättre när man ska bli graivd, tror jag.
Håller med BS i hennes kloka inlägg....
Frejis, i morgon gäller det.
OCH Telis, vad nice att du fick lkitr positiva besked, 6 äggblåsor lät ju bra, hoppas hoppas att de har lika många ägg totalt med.
BS, gynekologerna på Odenplan, de är kanon. Jag fick tid efter 5 dagar i augusti. Läkarhuset. De har dessutom akut tider, om man vill dra en vals
Härligt att ni kör vatten nu!
Jag började med vatten efter AMs tips i vintras när jag skulle sluta amma, funkade! Fast jag sötade den med sempers äppeljuice...
AM, jag har för mig att det var så att Livia gick där uppe. Vi sökte nr 28 som andra alternativ, fräschare...
Jag har höga förväntningar, så personalen kommer få det tufft.
Nenne, hur mår du???
Jag har inte heller bytt ut några flaskor, jag retar mig på att det kommer larmsignaler hela tiden om allt möjligt.
På dagiset jag jobbade på, så hade de lussefirande ute, så de tog på sig lusselinne etc utanpå overaller etc, ingen höjdar.
BS fråga personalen hur de har tänkt sig helt enkelt
Tanten har inte kommit, så jag tror som många av er att jag är gravid. Känner mig konstig, inte som vanligt...
Det är knappt så jag vågar skrika ut plusset på söndag, om det nu är ngt, för det känns som om så många andra här inne förtjänar det bättre!