Bs: Jag kräktes juh hela min graviditet.. Och det visade juh sig att det kom ut en liten kille.. Så hoppas inte för mycket!
Zozo: Intressant läsning! Mitt avslag är på gång att ta slut nu, inatt kom ingenting, och det är fem veckor sen förlossningen nu!
Frejis: Hoppas det blir många fina befruktade ägg tills imorgon då!
Själv sitter jag och väntar på att sonen ska vakna. Vi ska juh vara på föräldragrupp klockan nio så det börjar bli lite stressigt, men jag vill inte väcka honom, eftersom han inte sover så bra på dagarna, vet inte varför! Nätterna är inga problem i natt vaknade han bara en gång (kl 3).. Men på dagarna kommer han inte ro alls och blir över trött och jätteledsen.. Något tips?
Är väldigt glad att det inte är tvärt om dock, men jag tycker det är så jobbigt när han är ledsen och det ändå inte går att somna honom!
Igår var jag juh och hälsade på på jobbet, det var jättetrevligt! Barnen var glada att träffa oss och jag njöt av att lyssna på jobbarkompisarnas vuxenprat!
Tyvärr missade jag några klasser som inte var på skolan, så jag får nog åka ut en annan gång också!
Nu gjorde sonen lite ljud, hoppas han håller på att vakna!