Telis, ja det är läskigt med krupp o det är ledsamt att se sin son kämpa medandningen och även se hur rädd han är på nätterna...
Frejis, vet inte när de växer i från det, men senast 5 års åldern skulle jag tro. De handlar väl om att det inte är utvecklat i halsen på dem, trånga luftvägar som blir än trängre när det svullnar igen... inte så påläst ännu eftersom jag hoppades att det skulle varit en "engångs företelse".
Lucia ute, just det BS; vad ironiskt att jag sa det och att det sen var exakt så de planerade. Men det är ju av praktiska själ, fför att man som MrsB säger ska få rum.
På förskolan jag var, så var det inte så avanerade kläder. Tomtenissarna hade syor röd tröja o en luva och tjejerna hade nattlinnen över overaller och vissa hade fleece kläder påp sig under o alla tjejerna var lucior o hade krona, skitgulliga.
Sen hade alla avdelningar (4st) luciasången etc genmensamt ute, sen gick man in till sin egen avdelning för lite fika...
Tror det kommer bli kanon. Vacker med levande ljus och marshaller ute, samt granris och annat
Appropå träning är jag en promenad tjej, om jag hade varit i IVF svängen så skulle jag ta det lugnt med träningen oavsett vad det fanns för olika rekommendationer om att man kan träna eller ej.