Hej gott folk!
Jag har fått en ny dator, o den är så liten så liten, så jag kan inte skriva på den, sitter medpekfingrarna...
Vill bara säga grattis Nenne, vad kul med huset... och inte att förglömma, dag 33.... wiiiieeeeeeeeeeee, håller tummarna....
Här har vi precis tillfrisknat, Victor var hos doktorn igen, han kanske blir/är ett krupp barn, men jag hoppas fortfarande att det var en engångsföretelse....
Jag har inga symptom alls, känner efter så det knakar, men icke. Fast det brukar å andra sidan vara lovande, för jag hade inte det sist heller.... Tanten borde komma om jag utgår från ÄL dagen på måndag/tisdag nästa vecka.
Inga spår vid pappersmuffande, mer än att jag fick en aladåb i veckan, ca en veckla efter ÄL.... analysen av det blev inget vidare....
Om mensen kommer till mig så är jag spekualnt på bidrottninggelen, för Nenne är ju gravid, så jag "tjingar" den redan nu
I dag ska vi till Borren på kalas
Tänk vad fort det första året går!
Victor är 15 månader nu och på måndag ska vi på inskolningssamtal, för han ska börja förskolan!!!!!!!!!!!
Men jag ska intebörja jobba, så det blir härliga morgonpromenader utan barnvagn o annat som är trevligt
Tänkte bara ha honom dagar i veckan ett par timmar om dagen...
Känns som det kommer bli en mycktt spännande höst i tråden,många plussitivs saker på gång...
Nu väntar la dusche.
puss
(tognog 29 minter att skriva detta lilla, suck o hoppas jag vänjer mig vid minitangentb ord snasrt).