• viktualia

Ännu en tur med barnkarusellen

Hej alla barnkarusellsåkare!

Dags att säkra vår mötesplats på nätet! Välkomna alla gamla och nya medresenärer! Jakten på plusset, nojjandet, grubblandet, gråten och fnissen - allt har sin plats här i denna goa gemenskap!

• Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen
  • nennesjuttioåtta

tack för ert stöd, tur att ni finns!!!!!! *kramar tillbaka*

Mrs B
    härlig start på dagen! Sovmorgon och ett träningspass - låter som MUSIK! Låter lite skrämmande, det där frisörbesöket!

Själv är jag förkyld och har knoppat en stund på soffan medan P med familj var och spanade på huset.

• Lapinette

nenne - skit vad trist! Men jag hänger med dig på shoppingturen till IKEA . Blir för varje dag bara mer och mer inställd på ett liv utan biologiska barn och fördelarna (letar självfallet febrilt för att gaska upp mig) med det.

Här har vi varit ute på höstpromenad på Drottningholm och har nu tvättstuga samt förbereder söndagsmiddag med mamma + sambo.

• MSW

Nenne, jävla skit! Det som lät så positivt, men ni har juh hus och ny-resa som plåster på såren som sagt! Och bidrottninggelen!! Jobbigt med förkyldning också..

MrsB: Skönt med Malte, hoppas att han fortsätter med det och att han prickar in när Max också sover bra!
    Frisören var snabb när jag var och klippte mig också, fast jag toppade mig bara... SKönt att du blev åtminstone ganska nöjd!

Idag har vi haft en skrikbebis! Han kom inte till ro på hela förmiddagen.. Han var åtminstone tyst för det mesta när jag bar honom på ett speciellt sätt!! Men det är juh ändå tur att något hjälpte, och att han fick det (förmodligen ont i magen) på dagen och inte på natten! Framåt två blev han lugnare och vi vågade ut en sväng med vagnen och då somnade han och har nu sovit ungefär 1.5h.. Annars har han knappt sovit något idag!
    SÅ jag har passat på och rensat i våra land och nu sitter jag här! Ska snart börja med maten tänkte vi!!

*Stora kramar till alla som vill ha och behöver!*

• viktualia
    Lapinette skrev 2008-09-27 11:46:27 följande:
    Är inne och klistrar in nennes fontängorgasmkaka och hittar i dokumentet även muggles laxrecept, Viktualias fiskrecept och så lite andra recept döpta efter tjejer på den andra tråden. Det blir absolut en BT-receptbok i framtiden .
    Va??? Ha ha ha! noll koll! har jag bidragit med fiskrecept?!?! *nyfiken* det hade jag helt glömt bort!
  • viktualia

Zozo - grattis till dottern och välkommen tillbaka till trådpladdrandet!

Nenne - grattis till huset! och *KRAM på dig*

• FruCicci

kram Nenneleinen, det kommer bli er tur!

• Telemarkgrrl

Nenne, f*n j*vla sk*t! #&@$#&/£$}\}*!!!!
    Stoooora stora kramar!! Och Cicci har rätt - det kommer att bli er tur!

• Telemarkgrrl

Cicci, hur var hotellet ni bodde på i Nice? Det kan vara bra att veta inför kommande besök där.

• Telemarkgrrl

Det ligger lite bilder på vårt badrum i mitt galleri. Tyvärr lyckades maken tappa kameran innan så det har kommit in någon slags smuts i kameran och bilderna blev lite mörka och konstiga.

Vi har iallafall premiärbadat idag, vi fick plats bägge två.

Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen