• viktualia

Ännu en tur med barnkarusellen

Hej alla barnkarusellsåkare!

Dags att säkra vår mötesplats på nätet! Välkomna alla gamla och nya medresenärer! Jakten på plusset, nojjandet, grubblandet, gråten och fnissen - allt har sin plats här i denna goa gemenskap!

• Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen
  • Lapinette

Obs gällande rökningen skämtade jag. Kommer aldrig prova då jag tycker det luktar förjäkligt!!! Kommer heller aldrig lära mig att dricka kaffe ... men skumpa och vin lär det bli i mängder för då har jag hållt upp i 4 månader!!

nenne - hoppas det inte är kärringen som är på G. Förstår att det blir lite svårt att få ned en friggebod i väskan från New York men jag tycker du ska shoppa loss när du är där fast använd förnuftet. Köp sånt som du verkligen kommer att behöva och använda så blir det aldrig fel.

Mina pjäxor är säkert 10 år gamla. Köpte dem på då min blev stulna (inbrott i källaren) typ en vecka innan jag och kompisen skulle dra ned till alperna. Försöker komma på vilket år det var ... men har onekligen problem med minnet för när jag satt i bilen och tänkte högt (på väg hem från affären), Val Thoréns, ahhh när jag träffade Alfredo ... hmmm hade precis gjort slut med den där svartsjuka dårfinken ... när var det, efter Kjelle ... kan jag ha varit 20 år. Maken satt bredvid och undrade vad i helskotta jag funderade över. När jag köpte mina pjäxor, ska det vara så svårt att fatta??!! Nå väl, kom fram till att de omöjligt kan vara 18 år gamla så det måste ha varit innan någon annan alpresa.

På tal om detta ...intresseklubben antecknar !

• start september

Nenne, hoppas så att det var en liten ofarlig effekt av att ni sexat. Är man gravid kan man vara känsligare...

• Lapinette

nenne - lite brunt säger nada. Fortsätter att hålla tummarna.

• MSW

Nenne: Hur går det idag? Hoppas att det inte har gjort annat än droppat!!!

• nennesjuttioåtta

Nu ska vi ha kalas för maken, hålla masken och .... sen sakta dö igen.

Men å andra sidan har jag både hus och NYC på gång nu så jag kan ju inte deppa ihop alldeles.

Ha en skön söndag!
  • FruCicci

Har du testat negativt då eller Nenne???
    Framgår inte riktigt...
    Du vet att man kan få mensliknande blödning vid mens, särskillt om man har sexat loss, för slemhinnorna är jätte känsliga!
    Om du har testat och det var minus, så skickar jag bamsekramen allan och sätter på alla kranar under deppmanteln...
    Du är en sådan underbar människa så du förtjänar att få bli gravid nu!
    KRAM

• Lapinette

Går in här för att kolla in nenne och vad ser jag. Undrar liksom Cissi om det verkligen är tanten och inte bara lite mer droppelidropp som har kommit?

• Mrs  B

I natt har ÄNTLIGEN Malte sovit en hel natt, men tyvärr kom Max upp två gånger för han drömde så mycket (första gången höll armen på att gå av och andra gången blev täcket bara kallare och kallare ).
    Men men det var verkligen lyx när Malte vaknade 06 och Max sen 07. Skön morgon!!!!!!!!!!

Sen när maken vaknat gick jag ner i vårt nya "gym" och gick snabbt på löparbandet i 30 min och körde sen intervallträning i 30 min.
    Nu ska jag verkligen ta tag i saker......
    och hoppas även på att sjukdomarna inte ska fastna mer och att jag ska känna mig piggare.

Nenne
    ??????????????

Grattis Zozo!!!!!!!!!!!

Frejis
    Drack vin igår också och har sovit som en stock....

• Mrs  B

Var förresten på stan i går för det var både Långlördag och Höstmarknad och fick ett ryck att jag skulle klippa mig....

Var i gallerian och hittade en drop in på ett bra ställe enligt kompisen som var med. Fick en tid efter några minuter och bestämde mig snabbt för att klippa av håret i nacken (kort bak och lite längre framtill, page). Tog ett tag innan frissan förstod vad jag menade men sen när hon fattat så körde hon på med saxen i 220 minst. Det gick så fort och hon var så stressad (men ville väl tjäna pengar) och jag undrare hur detta skulle sluta....

När jag var klar hade hon klippt sig i fingret och nästan allt mitt hår låg på golvet.
    Men jag blev ganska nöjd iaf.....
    Var kanske inte så välklippt, men men.....

• nennesjuttioåtta

hej
    igen

jo, jag har både testat digitala übertydliga "Inte Gravid"-testet + börjat tokblöda, så här är det inga som helst frågetecken. Tyvärr. Jaja, det kommer aldrig att bli vår tur.
    Tror dock att jag kan få en riktigt stor mage på enbart chokladkaka. Sen ska jag säga till alla som frågar att jomenvisst är det en bebis därinne. Borde ju gå att lura en del i alla fall ett litet tag. Sen blir det en sväng till IKEA... *tar på mig rånarluvan*

Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen