Obs gällande rökningen skämtade jag. Kommer aldrig prova då jag tycker det luktar förjäkligt!!! Kommer heller aldrig lära mig att dricka kaffe ... men skumpa och vin lär det bli i mängder för då har jag hållt upp i 4 månader!!
nenne - hoppas det inte är kärringen som är på G. Förstår att det blir lite svårt att få ned en friggebod i väskan från New York men jag tycker du ska shoppa loss när du är där fast använd förnuftet. Köp sånt som du verkligen kommer att behöva och använda så blir det aldrig fel.
Mina pjäxor är säkert 10 år gamla. Köpte dem på då min blev stulna (inbrott i källaren) typ en vecka innan jag och kompisen skulle dra ned till alperna. Försöker komma på vilket år det var ... men har onekligen problem med minnet för när jag satt i bilen och tänkte högt (på väg hem från affären), Val Thoréns, ahhh när jag träffade Alfredo ... hmmm hade precis gjort slut med den där svartsjuka dårfinken ... när var det, efter Kjelle ... kan jag ha varit 20 år. Maken satt bredvid och undrade vad i helskotta jag funderade över. När jag köpte mina pjäxor, ska det vara så svårt att fatta??!! Nå väl, kom fram till att de omöjligt kan vara 18 år gamla så det måste ha varit innan någon annan alpresa.
På tal om detta ...intresseklubben antecknar
!