Ahhh, så att ni pratade bilar igår! Me like! Vi har ju en V50 vi med, fast en Flexifuel (etanolbil), så den är tyvärr lite seg när man kör på tex motorvägen. Fast å andra sidan har vi fortfarande MiniCoopern, där kan man ta ut svängarna lite mera
Hmmm, gjorde det senast på vägen till jobbet idag!
Men jag måste ju slå ett slag för nya XC60'n! Var med på ett dealer event igår & förrgår (de flesta här har väl gissta vart jag jobbar vid det här laget, så jag struntar i8 att jag avslöjar mig nu...). Såååå kul att vara med & se hur ett sådant event går till! Denna veckan var det en massa tyska återförsäljare, så jag fick chansen att friska upp tyskan en hel del. Fast det roligaste var ju att köra bilen! Igår förmiddag gled vi runt i stan med en massa andra XC60 längs en "snitslad bana/rutt" - suveränt i det fantastiska vädret! Sen lite andra specialuppbyggda banor för att testa/visa vad bilen kan & testa ett helt nytt system (City Safety) som var hur coolt som helst! Om alla bilar hade det systemet, då skulle mängder av alla kökrockar i rusningstrafiken undvikas. Nästan alla som bor i Sthlm/Gbg har väl lyckats köra in i framförvarande bil ngn gång... Jag har gjort det en gång & blivit påkörd två. Hmmm, nu åker jag väl snart dit för reklam eller ngt... Jaja, men det var så himla kul & "energizing", typ jag bara bubblar över av det. Om alla handlarna känner likadant, då är ju syftet med eventet uppnått
Muggles, vad bökigt med maken & att han inte får byta blöjor