• viktualia

Ännu en tur med barnkarusellen

Hej alla barnkarusellsåkare!

Dags att säkra vår mötesplats på nätet! Välkomna alla gamla och nya medresenärer! Jakten på plusset, nojjandet, grubblandet, gråten och fnissen - allt har sin plats här i denna goa gemenskap!

• Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen
  • nennesjuttioåtta

hej hej!
    Tangentbordet fortfarande paj, så det tar ett tag att skriva måste sudda en massa konstiga siffror och tecken som dyker upp överallt. Ska fatta mig kort (ni ser ju hur det går)

Vi fick huset för utgångspriset! Vi ska besikta det på lördag men nu finns inget som kan få oss att ändra oss! Det känns så jävla bra! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH!

ingen tant men har lovat maken att avvakta med test till på söndag. Ont i boobsen (men det är ju som vanligt) och mensvärk till och från (mindre som vanligt). Gå inte i taket nu! Ropa inte hej!!!! Jag vet vad det kan vara men också att det kan vara precis tvärtom... *luttrad*

OKi, det här inlägget har tagit 24 minuter så jag avvaktar kraftfullt med att kommentera. Sorry!

Heja Frejis!!!!

Akupunktur imorgon!

• Lapinette

Skönt med en resa under ÄP. Dock ångrar jag lite att vi åkte till Hong Kong precis vid testdag. Jag får en fruktansvärd blödning efter IVF'n och mådde verkligen skit den första helgen där vilket förstörde semestern en del. Jäkla dålig timing!

När åker ni till NY? ALLA åker dit just nu. Jag/vi (det är ju jag som planerar semestrar i vår familj) har fundering på antingen NY eller Bordeaux i maj.

• Lapinette

nenne - grattis till hus ...och du vet vad!!! Håller tummarna hårt. Vilken dag är på idag?? Tänkt dig om båda skulle slå igenom....ååååhhhhh, vad jag hoppas!!!!!

• nennesjuttioåtta

*viskar* 32

Ja, varför inte ta allt på en gång!?!? Fattas bara ett jobb till mig nu då! P fyller år på söndag så det vore ju världens bästa present (slår t o m formel renault-kursen).

(Men nu är maken hemma, ska starta hans dator, blir ju galen...

• nennesjuttioåtta

fast OJ vad klockan var mycket. Återkommer nog imorgon istället. När åker ni till Andalusien?

• Telemarkgrrl

Nenne, grattis till huset igen! Jag hoppas så att jag kan säga ett ännu större fetare grattis på söndag!

• Fru FruLLan

hejsan tjejer
    åhhhhhhhhhhh
    hade tänkt kommentera en massa men så lästa jag precis nennes inlägg o ....
    då försvann allt annat.
    håhhhhhhhh
    först¨år att du inte riktigt vågar hoppas men JAG gör det. Håller alla tummar, tår, tänder, ögonfransar och ja faaan allt som kanske kan hjälpa.
    åhhhh
    hoppas.

Själv köpte jag bidrottning gele igår. 75 kapslar för 240 kronor. Som hittat
    det roligaste är att jag knappt ens tror på det, dvs att det hjälper. Men va faan, det kan ju inte skada. Då har jag ju gjort vad jag kan iallafall. Så nu får vi se.

AM tack för länken till att köpa på nätet, men jag köpte dyrt i butik istället förhoppningsvis lika bra dock. Annars börjar vi sexandet och jakt på böj nu. HAr inte riktigt bestämt om vi ska köra varannan dags taktiken eller varje. Vi får vel se hur det slutar

hmmm det blev ett riktigt ego inlägg, men jag glömde verkligen allt jag tänkte kommentera för nennens inlägg. sorry

intressant dock att läsa omm ÄD, ivf, nålar osv:så lite man vet.

izzie:ha en skön usa tripp. inte alls avis...... vill så gärna åka en sväng nu: men man måste ju vara hemma och pippa i 2 veckor runt äl....
    vilket jobb, tur att jag fortfarande är mammaledig

• Fru FruLLan

hejsan tjejer
    åhhhhhhhhhhh
    hade tänkt kommentera en massa men så lästa jag precis nennes inlägg o ....
    då försvann allt annat.
    håhhhhhhhh
    först¨år att du inte riktigt vågar hoppas men JAG gör det. Håller alla tummar, tår, tänder, ögonfransar och ja faaan allt som kanske kan hjälpa.
    åhhhh
    hoppas.

Själv köpte jag bidrottning gele igår. 75 kapslar för 240 kronor. Som hittat
    det roligaste är att jag knappt ens tror på det, dvs att det hjälper. Men va faan, det kan ju inte skada. Då har jag ju gjort vad jag kan iallafall. Så nu får vi se.

AM tack för länken till att köpa på nätet, men jag köpte dyrt i butik istället förhoppningsvis lika bra dock. Annars börjar vi sexandet och jakt på böj nu. HAr inte riktigt bestämt om vi ska köra varannan dags taktiken eller varje. Vi får vel se hur det slutar

hmmm det blev ett riktigt ego inlägg, men jag glömde verkligen allt jag tänkte kommentera för nennens inlägg. sorry

intressant dock att läsa omm ÄD, ivf, nålar osv:så lite man vet.

izzie:ha en skön usa tripp. inte alls avis...... vill så gärna åka en sväng nu: men man måste ju vara hemma och pippa i 2 veckor runt äl....
    vilket jobb, tur att jag fortfarande är mammaledig

• Fru FruLLan

hoppsan det blev dubbelt
    just det grattis till huseT!!!!!!

• Lapinette

Shit, dag 32!!! Nenne du skulle ju vara så helt perfekt! Nytt hus och en liten bebis på väg. Håller tummarna så de krampar tills på söndag.

nenne - vi drar den 10 oktober ! Ser så fram emot att åka iväg men vet inte riktigt hur jag ska kunna låta bli att dricka vin i Spanien??!! Det samt stark mat typ vitlök.

Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen