• viktualia

Ännu en tur med barnkarusellen

Hej alla barnkarusellsåkare!

Dags att säkra vår mötesplats på nätet! Välkomna alla gamla och nya medresenärer! Jakten på plusset, nojjandet, grubblandet, gråten och fnissen - allt har sin plats här i denna goa gemenskap!

• Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen
  • viktualia

Jag stormade runt i en hyrbil.... det var ju på arbetstid!! Men komiskt nog råkade det bli en V50 som hyrbil också!

Jaa det var duktigt att släppa taget om karriärplaneringen.. det har jag INTE lyckats med nånstans överhuvudtaget.. ehum....

• Frejis

V50 har jag faktiskt aldrig kört fast vi hyr bil ibland *nyfiken*

Mm, övning ger färdighet. Ålder plus det faktum att det inte fungerat så bra för oss i bebisverkstaden har fått mig att ändra fokus lite.
    Minns en tjejkompis som sade till mig när jag var strax över tjugom och deklarerade att jag inte vill ha barn att det där kommer man att känna även senare i livet och att någon lämplig tidpunkt inte dyker upp. Helt sant! kanske därför jag behöver ivf-läsan... kan vara bra att fatta att livet handlar även om andra saker än mig själv, typ

• viktualia

V50 är helt ok att köra - både som diesel (=hyrbilen) och som bensin (=vår vrålstarka begagnade bil som är ny för oss)!

Klok polare! Och japp, jag är med i klubben. Missfallet påverkade förvirringen i båda riktningarna...

• Frejis

Hyrde en C30 en gång, den var lite mer som en sportbil. Bra motor hade den också

Kan tänka mig att missfallet påverkar både åt det ena och det andra hållet. Det viktigaste är att du är med i klubben resten ordnar sig med tiden och några förnuftsbaserade handlingar

• viktualia

Vi har just gjort oss av med en S40 - pigg motor var det i den! Nu har vi en ännu piggare motor.. fniss fniss... 220 hk är ju ALLDELES nödvändigt... *skakar på huvudet*

Förnuftsbaserade handlingar.. ehum... jaaa alldeles för mycket förnuft och för lite känsla...

• viktualia

Frejis - trevlig att pladdra lite. nu är det sovdags snart här... är verkligen sjukt trött!

Ha en mysig helg allihop!!!

*kram*

• Lapinette

Oj, diskuterar ni bilar här inne!? Inte mitt gebit alls.

Själv ligger jag på soffan och pillar mig i naveln. Orkar inte ta mig för något efter akupunktur och en stor härlig middag. Idag fick jag nålar över hela ryggen för första gången. Jag tyckte det kändes obekvämt att ligga på mage, kan aldrig sova så... hann tänka det i typ 10 sekunder sen slocknade jag. Ridå, koma... tills hon kom in och väckte mig. Dags att vända på dig...sen nålar på framsidan.

• Lapinette

Frejis - så klart du blir gravid ... så glöm det där med jobb .

• Frejis

Oj, jag måste ha levt mig in i min tråkiga inlämningsuppgift

Jag gillar bilar.

Att du sover under akupunkturen Lappis är ett under för mig. Hm, hade nog aldrig trott att det går att sova med nålarna i kroppen, men blivit motbevisad Hur lång tid tar en session?

Själv ser jag fram emot Hells Kitchen kl 22. Gillar den där elake kocken och hur han skriker "donkey" på alla stackars deltagare.

• Lapinette

Ska också kolla på Ramsey samtidigt som jag sitter och klistrar kort. Min hobby då jag inte får träna.

Sova är jättebra under sessionen. Hon brukar fråga mig om jag sovit. Det tar en timma minus några minuters samtal i början.

Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen