• viktualia

Ännu en tur med barnkarusellen

Hej alla barnkarusellsåkare!

Dags att säkra vår mötesplats på nätet! Välkomna alla gamla och nya medresenärer! Jakten på plusset, nojjandet, grubblandet, gråten och fnissen - allt har sin plats här i denna goa gemenskap!

• Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen
  • fru AM

Den där symptomlistan borde avskräcka alla! Tänk om mans kulle få alla symptom - vilken skräck!

• Lapinette

Jag har nog en 6-7 stycken just idag !

• nennesjuttioåtta

oj, jag har haft nästan alla möjliga men olika gånger. Just nu ömma bröstvårtor och bröst. Det är också olika - ibland har jag fått det jättelångt innan (om nu) eller bara någon dag före mens. Fan vad enkelt om man altid hade samma menssymptom så att man upptäckte att något inte var som vanligt?!?!

• nennesjuttioåtta

fast man kan både vara hård i magen som dålig i magen...

• nennesjuttioåtta

nu tänkte jag på noshörningen igen. *fnissar* Cicci! jag kan maila dig bilden om du vill sätta upp en affisch i Victors rum!

• nennesjuttioåtta
    nennesjuttioåtta skrev 2008-09-15 14:19:09 följande:
    fast man kan både vara hård i magen som dålig i magen...
    ja, inte samtidigt, fattar jag ju, men det säger ju endel om spektrat... Eller vad det heter...
  • MSW

BS: Det är väl egentligen upp till mig själv.. Och håller med om att det inte känns optimalt att vara nyopererad med en liten man ska mata och bära på.. Samtidigt som jag tycker att det vore skönt att få det avklarat så fort som möjligt! Men första steget är väl att ta kontakt med min doktor igen..

Nenne: Du kan juh åtminstone vara så intresserad att du träffar dom.. Och sen ta ställning, känns jobbet roligt, trots lägre betalt är det juh intressant!

• Frejis

Brudsommar - tänkte på stackars Iris som inte har ätit på mer än en vecka och som inte heller ville ha mat om jag förstått det rätt. Kan det vara så att hon är uttorkad och skulle behöva få dropp på sjukhuset? Antibiotika främjar ju inte aptiten direkt heller

Lappis - välkommen tillbaka hem och till tråden!

Du och Nenne är så duktiga på det här med akupunkturen, tempkurvor med mera. Jag skulle nog inte orka hålla på och känner nog att vanlig ivf är precis lagom nivå för min del. Ömma bröst och ibland bröstvårtor är även här symptom för mens och tanten har anlänt idag, punktlig som vanligt. Inte ens ivfen förmådde rubba hennes tidtabell...

Förresten vill jag också tillbedja bidrottningen öven en lunch om tillfället ges.

Nenne - ett halvtidsjobb är kanske bättre än ingenting alls. Du kan ju alltid säga nej tack till jobbet i ett senare skede.

Isch, början på sprutperioden på onsdag. Ser på det med skräckblandad förtjusning och hoppas att det hela är över om ett par veckor. Tar äggplocket som ett resultat, när det gäller resten får vi se.

• Lapinette

Frejis - vilken medicin ska du spruta in?

Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen