• viktualia

Ännu en tur med barnkarusellen

Hej alla barnkarusellsåkare!

Dags att säkra vår mötesplats på nätet! Välkomna alla gamla och nya medresenärer! Jakten på plusset, nojjandet, grubblandet, gråten och fnissen - allt har sin plats här i denna goa gemenskap!

• Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen
  • Liten med Mindre

Just det - GRATTIS AM! Det låter faktiskt mysigt med storfamilj. Tror nog också att sonen faller tillföga så småningom. (Vad har han för val... )

• fru AM

Tack Izzie & Liten! Sonen är nyss fyllda 11. Jag är mest rädd för att han ska känna sig undanskuffad och lite utanför eftersom han har en annan pappa än de andra barnen och alltså bara är hos oss halva tiden ... Men han kommer nog gilla nya lillasyskonet - det är jag inte orolig för egentligen. Livias ego kommer nog må bra av att få lite konkurrens ...

• nennesjuttioåtta

AM
    jag har inboxat dig!

Vi obefruktade kanske kan ha en fertilitetsdejt och tillbedja bidrottningen, med lite rökelse, napphalsband, mässa mantrat "Lilla snigel" och äta en sallad på jättenattljus, bisolvon och röd grape! *kanonkul*

• nennesjuttioåtta

Självklart med den mytomspunna burken på en piedestal i mitten!

• Lapinette

nenne - säg bara till! Jag är anträffbar och kan dansa lite måndans ... förresten fullmåne just nu så nu dras den där jäkla tanten nedåt av bara den kraften...får alltid mens runt fullmåne.

• Lapinette

Tar du fortfarande din Borago? Har du märkt någon skillnad med den? Jag får mycket mer blödning/klumpar när jag tagit den. Vet inte om det är bra eller dåligt. Denna gång knaprar jag både Boragon och så de där örtpillrerna som min akupunktur gav mig (ja, gav och gav ... sa åt mig att köpa).

• nennesjuttioåtta
    Lapinette skrev 2008-09-15 13:04:23 följande:
    nenne - säg bara till! Jag är anträffbar och kan dansa lite måndans ... förresten fullmåne just nu så nu dras den där jäkla tanten nedåt av bara den kraften...får alltid mens runt fullmåne.
    aouuummmmmm
    Ska du ha mens nu? Känns det som på G? Ska du börja med sprutorna nu då, eller? Ska kolla om jag kan ta tåget ner någon dag, så kan vi passa på när du har lunch?

Boragon har jag slutat med. Sista mensen var helskum, otroligt mycket koagulerat (sorry!) och höll på en evighet. Vet inte om det var en kombi med Pergon men.. Och nu är burken slut så då orkade jag inte köpa någon ny. Kanske dumt, jag tröttnar ju så fort så det hinner inte börja verka!

Välkommen tillbaka från Frankrike!!!!!!!
  • fru AM

Nenne: kom i håg att gnugga burken ...

• nennesjuttioåtta
    Izzie skrev 2008-09-15 13:06:39 följande:
    Nenne -
    *high five*
Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen