• viktualia

Ännu en tur med barnkarusellen

Hej alla barnkarusellsåkare!

Dags att säkra vår mötesplats på nätet! Välkomna alla gamla och nya medresenärer! Jakten på plusset, nojjandet, grubblandet, gråten och fnissen - allt har sin plats här i denna goa gemenskap!

• Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen
  • Piggelin1

Nu ska jag kolla på Hål i väggen på sexan, eller vad programmet nu hette!

• nennesjuttioåtta

fru AM skrev 2008-09-14 20:06:33 följande:

Gnugga burken, din gamla snuskhumra!
    bara locket är på så ska det inte vara någon fara.
  • fru AM

Nenne:

Nu släcker jag ner för kvällen - det har varit en omtumlande helg ... ses imorgon! KRAM!

• nennesjuttioåtta

fru AM skrev 2008-09-14 20:06:06 följande:

Allvarligt Nenne: Om du vill ha den så skickar jag den, helt gratis! Inboxa mig adressen bara! Kram!
    Kommer inte på fråga! Jag vill gärna prova men vill självklart betala för den. Sen kan den ju få stå här och samla damm och offergåvor och om det lyckas så kan jag skicka den vidare som en vandringspokal!
  • viktualia

AM - ooooj!! Så mycket för ditt långdistanslöpande!! *GRATTIS*

Nenne - jag måste också säga att jag är impad över er syskonbarnsutflykt... hm.. man kanske skulle kidnappa några ungar och dra iväg till tex Kolmården.. hm...

Själv - har jag som sagt mens. Lika äcklig som under missfallet... måste haft rester från missfallet kvar för jag brukar inte få ut små blodklumpar när jag har mens... Lagom läbbigt!

• FruCicci

AM
    (eller någon annan som vet)
    När ska man börja äta den där Bidrottning gelen igentligen? Är det från dag 1 på mensen fram till ÄL eller?
    Har hört många som käkat detta och jag måste prova, för det verkar inte bli några barn denna gången, suck!
    När man vill själv - vill inte kroppen.

• nennesjuttioåtta

Vickan
    Det är nog bara bra med en rejäl rensning efter MF, även om det är lite äckligt. Kanske lite därför de vill att man ska vänta en mens emellan innan man drar igång igen? Pratar du och maken mycket om hur du känner inför det här med att få barn? Är du rädd? Tror absolut att en tur med lånade barn är nyttigt om du är tveksam, för inget gör en mer sugen än när man får så mycket kärlek och tacksamhet för allt man gör. Deras idol! Eller också kanske man inser att man hellre klarar sig utan. Det är dock enklare med små människor som man redan har en relation till, såsom syskonbarn, än någon från IKEAs bollhav...

Vi vaknade inatt av att minstingen hade dragit ner en duk med telefon över sig och vaknat och blivit rädd, så P lade sig bredvid honom på madrassen och sen kom han inte tillbaka till vår säng på hela natten. Han hade visst inte sovit så bra där men när jag frågade varför han inte lade sig hos mig igen så sa han att han inte ville för det var någon liten som låg oh kramade honom och det var så mysigt. *aaaaaawww*

• nennesjuttioåtta

Lapinette!!
    Min nåldynesyster! Hur har du haft det i Frankrike?!!?

Såg Hål i väggen - min humor! PWAAHAAHHAHA! Särskilt slow-motion visningen när de drattade i vattnet... Groteskt fula dräkter!! (hade de tejpat upp snabeln mellan skinkorna, eller?

• nennesjuttioåtta

För övrigt dokumenterade jag idag en noshörning som bajsade - där ligger t o m Tiffany Persson i lä som brukar lätta 6 kg när hon brummar. Jag lovar, den högen var lika stor som Iris Saccosäck! (-)

• nennesjuttioåtta

FruCicci skrev 2008-09-14 20:47:19 följande:

När man vill själv - vill inte kroppen.
    Trist men tydligen sant. Tror dock att ni snart lyckas - du har ju gjort det förr och din kropp vet vad den ska! *kram*
Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen