hej hej....
ego rapport, ingen jä-la böjj idag heller och nu var stickorna slut.
Kommer inte ihåg hur ÄL var när jag fick till Victor, men har för mig att det var dag 13. Vet ej om det är slöseri att köpa ett paket till eller vad jag ska göra. Det är rätt tjatigt att sexa på med maken, hela hela tiden... Vi har kört hårt hela veckan till ingen nytta alls. Ända dagen jag ej testade var i måndags, men det var dag 10/11 efter ÄL, lite väl tidigt, sen har jag inte kännt av den heller? Kanske man inte behövde denna gången? ja ja.... Tror jag ska se om jag kan få en gyn tid o be dem kolla om jag har haft ÄL alls, orkar inte med att fortsätta detta sexandet som bara är tandborst sex just nu
BS, hur är det med Iris????????????? Har tänkt på er!!!
Vänner!! Hej tjejen! Vad glad jag blir av att allt verkar funka så bra med dagis och etableringen i Blekinges vackraste stad!
Jag kommer ner andra veckan i oktober
Izzie, vad hemskt att flickan dog, usch. Blir så ledsen när jag läser sådant...
I dag är det strålande väder i sthlm, jag har redan varit på en liten promenad runt kvarteret med Junior och ska hoppa in i duschen snart, så man hinner göra sig i ordning innan han vaknar, för nu sover han mao...
Det är Skeppsholmens dag idag, så jag tror det blir en promenad dig och titta på fartyg etc
Tjing så länge!
AM..... rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr hur går det?