Moules Frites, mmmm. Har ett fantastiskt minne av en milt sagt kylslagen helg i Bryssel för ett gäng år sedan där denna rätt intogs. Bredvid oss fumliga svenskar satt ett äldre inhemskt par som hade en fantastisk ätteknik (ett musselskal som pincett). Tror jag har fåt goda i Luxemburg också - det är väl nära dina trakter Lapinette?
Tack Muggles för artikeln om förskola - jag blev lugnare. Jag tycker så synd om stackars Iris och också om dig BS, det måste ha skurit i hjärtat. Jag är nog ganska hormonpåverkad än, men jag tänker mycket redan på detta med dagis. I vår kommun ställer man i kö vid tre månaders ålder så det har vi gjort. Usch, man ska leva mer i nuet än oroa sig för det som ligger längre fram. Särskilt när nuet är ganska bra
Cicci, Airtours weekendresor är kanonbra, även om vi bara köpt flygstol tidigare. Fast jag tror de brukar ha schyssta hotell till bra priser, har någon gång sett bättre pris hos dem än när man söker själv på nätet. Kan man åka omvänd weekend (sö-tors) är det dessutom billigt! Ibland är det charterflyg och ibland reguljärt.
Way to go med kräftskiva på eftermiddagen förresten!!
AM - håller försiktiga tummar. Strongt att inte testa och jag ser fram emot en rapport!!