• viktualia

Ännu en tur med barnkarusellen

Hej alla barnkarusellsåkare!

Dags att säkra vår mötesplats på nätet! Välkomna alla gamla och nya medresenärer! Jakten på plusset, nojjandet, grubblandet, gråten och fnissen - allt har sin plats här i denna goa gemenskap!

• Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen
  • nennesjuttioåtta

hehehe Lapinette, snacka om koma när du skickar samma inlägg tre gånger!

• nennesjuttioåtta

Similanöarna utanför Thailand (Kao Lak?) ska vara fint, har jag läst.

• nennesjuttioåtta

Vi funderar ju på Ecuador över nyår - med Galapagos! Men då måste maken bestämma sig... *suck* Fast vi kanske shoppar upp alla pengar i NY...

• Lapinette

Ni sticker väl rätt snart till NY?! När???

Tror inte vi har så mycket alternativ om vi åker över nyår utan får ta det som finns kvar och inte kostar en förmögenhet. Har precis lullat omkring i resetråden och skrivit - antingen 30 000 för en vecka i Thailand/Krabi eller 20 000 för en vecka i alperna. Vad väljer man?

Jag äääälskar skidåkning men min make tyckte det var skittråkigt att bli släpad omkring i backarna. 2-3 dgr ok men inte en vecka.

• Lapinette

Ecuador - antar att det blir reguljärt ni åker dit. Vad kostar en sådan tripp?

• viktualia

Nenne - har maken fått jobb på hemmaplan? Jag har nog missat nåt....

Nu ska jag pallra mig mot sängen... sov gott alla karusellresenärer!!!

• Lapinette

Vickan, go natt på dig!!! Hoppas mensen kommer snart (om det är det du vill) så det blir ordning på torpet. Samma för AM för hon verkar ju vara helt på det bestämda att hon inte är gravid. Hur lyckats hon? Jag är gravid varje månad!

• nennesjuttioåtta

hmmm, ja jag hade ju tagit alperna men det är ju roligare om båda tycker det är kul. Fast å andra sidan: Thailand är nog vår bästa resa vi gjort hittills, tror jag. Koh Kam! Vilket paradis!
    Vi åker 4 oktober till NYC Så vi håller tummarna att det blir en liten Chelsea eftersom jag har ÄL då. Nej, skit i det förresten. Det kommer inte att funka då heller.

• Lapinette

Så klart det kommer att funka, vi vet bara inte när?!

• nennesjuttioåtta

Vickan!
    JAAAAAAAA! Mannen har fått jobb här i stan! Börjar när vi kommit hem från New York!

Lapinette
    Ja, vi har hittat biljetter mellan 9000-15000:-/st men vi bor ju gratis där hos en vän. + vad det kostar att åka till Galapagos, det är väl några tusen det också. Tror jag.

Hahaha, ja, AM, hur lyckas du? Jag har snart varit gravid 24 gånger på raken!

Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen