• viktualia

Ännu en tur med barnkarusellen

Hej alla barnkarusellsåkare!

Dags att säkra vår mötesplats på nätet! Välkomna alla gamla och nya medresenärer! Jakten på plusset, nojjandet, grubblandet, gråten och fnissen - allt har sin plats här i denna goa gemenskap!

• Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen
  • nennesjuttioåtta

Fan vad jag är nasty. Hoho? Är ni kvar?

• viktualia

jag är här!

orkar bara ha lite dåligt samvete för att maken målar och jag ägnar mig åt div strunt jox. Ska nog sova tidigt, är lagom klubbad i skallen... men än är jag här och vinkar till Nenneskrutt!!!

• nennesjuttioåtta

*vinkelivink*

Hur mår du?

• viktualia

jag är lite sliten av mycket jobb och mängder av dåligt kaffe.. annars är det egentligen strålande med mig. första mensen efter missfallet borde vara i antågande snart.. men vem vet när tantskrället vill dyka upp?!? troligen på lördag när jag ska på bröllop... ehum...

själv då? hur går det med jobbletandet? önskar verkligen att du hittar nåt skoj att göra!!!

*kramar*

• nennesjuttioåtta

jo, tack! Har skickat ut lite nya krokar och sökte ett jobb på annons i söndags. Hoppas, hoppas att de hör av sig så jag iaf får komma på intervju! Jag fläskade på som fan i det personliga brevet och hoppas att mitt budskap går fram, att jag är grym på allt och lite till.

• Lapinette

Sitter i koma och drömmer mig bort till varma breddgrader, Thailand över nyår. Tänk att jag hela tiden hittar alternativ till vår alpresa ... som maken inte vet om han vill följa med på.

• Lapinette

Sitter i koma och drömmer mig bort till varma breddgrader, Thailand över nyår. Tänk att jag hela tiden hittar alternativ till vår alpresa ... som maken inte vet om han vill följa med på.

• Lapinette

• nennesjuttioåtta

Ett jobb skulle om inte annat få mig att tänka på något annat 9 timmar per dag. Fast de här dagarna har varit bra ändå. Jag har inte funderat så mycket, eller gråtit för att alla andra utom jag... Och efter besöket hos farbror doktorn så har vi ju en plan för hösten och nu kommer ju maken hem också så det kanske blir lite ordning på livet igen!

• Lapinette

Shit, inget hände så jag tryckte och tryckte ... ska nog gå och lägga mig framför tv'n istället.

Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen