• viktualia

Ännu en tur med barnkarusellen

Hej alla barnkarusellsåkare!

Dags att säkra vår mötesplats på nätet! Välkomna alla gamla och nya medresenärer! Jakten på plusset, nojjandet, grubblandet, gråten och fnissen - allt har sin plats här i denna goa gemenskap!

• Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen
  • Lapinette

ALLA vet men jag ville bara komma på en ursäkt .

• nennesjuttioåtta

jo, tack, nog vet jag... men det är ju alltid lättare att vilja muntra upp någon annan? Jag vill inte att du ska vara ledsen!

• nennesjuttioåtta

Nej, vädret hjälper ju knappast till att hålla humöret uppe, hahaha!

Men lite champagne kan du väl unna dig, tycker jag!

• nennesjuttioåtta

Själv tänkte jag återigen cykla ner på stan för en promenad med min fd kollega. Men sitter här och smaskar smågodiset som jag köpte till fotbollen...

Jag är ju dum i huvet nå jävulskt så jag har redan funderingar på att låtsas koncentrera mig på inseminationen för då tar det ju redan nu. Men någonstans vet jag, att det inte är någon garanti att ens inseminationen lyckas och då blir hösten väldigt tung...

• Lapinette

En sak jag inte sagt här men som min make upptäckte förra gången jag var hos henne. Jag blir som rödflammig ovanför musen. Så jag berättade detta för henne idag och hon mumlade runt men sa i slutet av sessionen att det förmodligen är något som påverkas innifrån (??!!) och att jag skulle säga till om det var likadant idag. Så hem och dra ned byxorna. Visst lite, inte lika mycket, men högre upp på magen denna gång. Jäkla märkligt?!

• nennesjuttioåtta

det kanske är för att blodgenomströmningen har ökat rejält? Jag blir ju sådär efter en orgasm men inte ovanför musen...

• Lapinette

nenne - förstår precis, done that! Min väninna blev gravid när hon ringde SH och bokad in tid för insemination. När hon var där på gynbesök tyckte dem att det såg så märkligt ut. Hoppas detta även funkar för dig!

Själv så sprang jag från de första inseminationerna (gjorde ju flera dagar i rad) som i ett glädjerus. Sprang inte lika lätt på fötterna när det var dags för insemination nr 4.

• nennesjuttioåtta

fan, kan man sudda inlägg? Det där kändes ju jättekonstigt att skriva...

Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen