Hej o hallå!
Tillbaka efter en helg i Tällberg. Nej - tyvärr inte på hotell med maken, men svärfar fyllde 60 så det var kalas och övernattning i lätt kylslaget gårdshus. Trevligt ändå, och Mindre mår bättre och bättre, började till och med äta annat än välling igår när vi kom hem.
(Liksom Malte verkar hon ha slagit ihop det där med förkylning, 3-dagarsfeber och få en till tand.)
Måste säga att det kändes lyxigt att få ta en morgonpromenad med vagnen längs Siljan och sen hem genom gulliga Tällberg.
BS - kräv röntgen oxå! Håller med AM där. Min naprapat vill att jag skulle göra det innan han pillade för mycket, och jag fick tjata på läkaren som inte ens visste vad en naprapat var. (!)
Telis - nedrans hantverkare. Har de ingen avstånds/djup-bedömning???
Ha det så skoj på jobbet Oms och piggis! Min retur har just blivit flyttad till november - chefen hör aldrig av sig (har lämnat meddelanden i 1 månad), och då fick makens önskan om att flytta till nov istället för oktober gå igenom.
Cicci - jag törs inte ens gissa på vad det är för mysko mens du har. Hoppas att det blir rätsida på hormonerna!