Izzie, ja det där med cancern var nog inte så jäkla smart att babbla om, jag tänkte på föräldrar som har små barn under 1 som går bort i cancer, usch, tänk om de hörde att de skulle spruta bröstmjölk i cancer svulsten och att den skulle försvinna!!!!
galet....
Vissa saker hon säger är rent sunt förnuft enligt mig, men håller med Mugglan om detta med sömnen, det hände idag igen när en mamma ringde o ville ha sin egen nattsömn och kände att hon störde sitt barn och gubben typ snarkade, då säger hon att barnen vill höra sina föräldrars andetag etc etc, ja de kanske de vill då.... men va fasen,. sover gör de ju inte under oljud?
Nep, jag filtrerar duktigt.
MEN som jag skrev har hon lyckats få läkarna i Blekinge att göra uppror, ska bli spännande att se utfallet av detta nu!
Hur som, alla ungar är olika, så det är väl bara att ta till sig det som passar en bäst och det gör man väl genom att prova både det ena och det andra.
jasså AM, är det så knäpp den har varit mensen, ÄL nu liksom? Har du inte testat med stickor? Funderat på att gå o kolla när du har ÄL typ på gyn, som jag gjorde?
jag ska ta ett gravtest i morgon och sen köpa ÄL stickor.
Victor har sovit över 2 h nu, såååå skönt. Men å andra sidan vaknade han kl 05.45 idag och vägrade somna om. Så han var nog trött o hade inte sovit tillräkligt.
Han är 78 cm o väger 10,4 kg nu.
AM igen, hur mycket växer de fram till 2 års dagen i snitt på längden, ur lång är Livia nu?