God kväll alla goa tjejer!!
Sitter framför datorn då jag är själv hemma ikväll. Dödstrött, men måste få lite kontakt med omvärlden och besvara lite mail etc känner jag! Maken är hos svärisarna och sågar. Vi kom överens om att hela garaget som tillhör huset (37m2) skulle fritt få disponeras av maken då jag var mäkta trött på att se alla mc-delar och verktyg etc. ligga och "skräpa" i lägenheten och ville nu inte se de i huset. Mitt enda krav var att jag skulle få ställa in min cykel i garaget. Så nu håller han på och gör ett cykelförråd!
Liten,
Så kul att du blivit en sån AW-fantast!
BS,
Här är inte tandborstningen heller nån lugn tillställning. Så trist att bryta det mysiga vällingdrickandet och lätta slumrandet mot ens axel med att ta fram tandkrämen och borsten. Passar på och borstar medan han skriker och därmed gapar.
Han har 12 tänder nu!! Och är 86,5 cm lång. Har också en 2-meters far att brås på! Men jag fattar inte riktigt: Är Iris på dagis nu ibland och så är din make hemma med henne ibland eller var det bara för att hon var sjuk? Har missat det.
Vi (=maken) skolar in Prinsen nu. Det går tydligen hur bra som helst. Idag var tredje dagen och maken gick efter en stund. Prinsen bara vinkade glatt. Lekte med de andra barnen (eller: i närheten av de snarare) och sen vinkade han till allihop och gick ut på närmaste stig! Typiskt honom. Varje morgon sitter han i vår säng och leker en stund och sen vinkar han och hoppar ner när han tycker det räcker och hellre vill äta gröt.
Nenne,
Läste om att du inte gör så mycket på dagarna etc. och jag vet inte riktigt hur jag ska säga detta men VARFÖR satsar du inte på ditt skrivande???? Varför undanhåller du Världen din humor??? Alltså, jag skrattar högt ofta när jag läser vad du skriver och DET händer inte ofta! Jag tror liksom Oms att saker händer av en anledning och fattar man inte varför nåt drabbar en (kan var svårt många ggr!!) får man själv försöka skapa den anledningen. Lättare sagt än gjort och inget man gör precis när nåt trist händer, men i slutändan brukar jag försöka med det. Så man gör nåt bra man aldrig skulle gjort om inte det dåliga hänt liksom.
Slutbabblat av mig för nu! Har ju skrivit så lite på så länge, så jag kan ju bli hur långrandig som helst, men det ska ni få slippa!
Kollar om en stund igen om nån av er varit inne här!