halloj tjejer,
har läst igeom o hade en hel del att kommentera men fastnade i ett tvprogram o hann glömma bort allt så jag skriver bara ngt kort o får väl kommentera eftersom jag kommer ihåg.
jag håller m Mugglan i mkt när det gäller det här m o börja jobba, dvs att man inte har några direkta tankar på hur det går för pappan o bebisen utan man e helt fokuserad på jobbet. igår jobbade jag till efter 18 och idag 17 och då har v i ändå sommartid och slutar 16 egentligen...Det var såååå skönt att jobba igen! skönt att få lagad mat, att träffa jobbarkompisarna att få gå på toaletten själv, att kunna dagdrömma lite, snacka skit, surfa runt NÄR man själv vill! och att få göra ett jobb utan att bli störd!
Visst saknar jag min lilla tjej, men mest när jag går på morgonen för sen kopplar jag bort. när jag sen kommit hem har det varit full rulle i några timmar så det räcker o blir över
Det enda som irriterar mig just nu för stunden är att maken beklagar sig över att han e så trött för att han minsann fick gå upp o mata Mathilda runt 3 och ge nappen runt 5...HA! som om det skulle vara ngt att klaga över säger jag som har ett rekord på 11 uppvak inom loppet av 6 timmar - DET var jobbigt! jaja, han kommer snart in i det
på jobbet är det kaos, jag har ny arbetsplats så har varit tvungen att packa ned hon som gick i pension i fredags o sen packa upp mina saker hela dagen i går, idag fixade jag m datorn och läste...851 mail!!! 851! det e ju galet mkt! det jobbiga var att bara 200 mail var strunt resten fick jag snällt läsa (tur att man läser snabb o effektivt).
har 30 viktiga mail att läsa igenom imorgon (ny lagstiftning, prejudicernade domar, rådsmötensprotokoll etc)och det kommer att ta tid att sätta sig in i det då min hjärna ff är liiite mosig
nu ska jag logga ut o umgås m maken som hade lagat en jättegod födelsedagsmiddag till mig idag, han tycker jag e tråkig som sitter här o hänger när jag har honom, haha - på återläsande