Springer in en snabbis innanjag ska cykla iväg för en promenad (!)med kompis.
Hej Sweetiepajjen!
Bara en månad kvar EXAKT idag tills vi ses! Kulikul! Lycka till med dagisstarten, det låter ju toppen! Tror alla känner bäst vad de vill och kan och här i Sverige är vi ju bortskämda med föräldraledighet - så over there kan de nog mer än väl ta hand om E! Och ni rivstartar ju inte som sagt, låter som en tokbra lösning!
Junilejon och Vänner
hej go'vänner och tack för de fina orden! Har själv funderat på det (jo, faktiskt, AM
) men vet inte hur jag ska börja och hur jag ska göra. En bok lät ju lite överdrivet
för vad ska jag fylla en sån med. Jag har ju bara en massa nonsens och könsord som ingen av er vågar skriva.
Framstjärt!
Och om man vill skriva krönikor, vem kontaktar man då och ska man inte ha något man vill säga i så fall? Tanken är lockande men jag kan för lite och vet för lite. Så ni får dras med mig (exlusivt erbjudande!!!) här på BT, helt enkelt. Rövskägg!
MSW grattis igen och tack för att du delade med dig! Svårt att fatta men ÅÅÅH vad det låter underbart med att bli tre! (eller 4)
har för övrigt bakat en kaka som jag fick recept på av en släktings släkting i Norge. Hoppas att jag tydde språket rätt, men det märks väl. Kanske blir en sån där efterrätt med biff och ärtor i som Rachel bakade?
Hur som helst, när jag fick den i Norge så var det nästan fontänorgasm genom öronen - vilken chokladchock! Det är som kärleksmums men med rejäl frosting (m bla 500 g mörk choklad - om det nu inte ska vara något annat, jag var lite osäker för det står inte sjokolade utan något som mer liknar mjöl men det borde vara choklad
)
Nu måste jag dra, snart kommer maken hem också! Då vill jag inte ha orgasmen genom örat, tack!