Lapinette skrev 2008-09-05 16:35:10 följande:
nenne - visst inger akupunkturen nytt hopp. Är du inte det minsta trött? Jag tror faktiskt det blir bättre och bättre för mig men första gången (och då hade jag bara nålarna i 20 min) så var jag som i koma resten av dagen och vart tvungen att gå och lägga mig. Sover under behandlingen gör jag fortfarande och det säger hon bara är bra men jag behöver inte sova eftermiddag numera. Troligen och förhoppningsvis är det så för att min kropp börjar bli bättre. Bl a så har min temperatur gått ned vilket hon sa idag berodde på att jag var "varm" när jag kom till henne första gången. Vart har jag haft mina?1 i pannan1 i skaplen1 i örat3 på vardera hand1 mitt på magen(under bröstet)3 på nedre magen1 på vardera höft1 på vardera smalben3 på vardera fot
Nä, jag blev lite dåsig, mest på höger sida, faktiskt!

Högerhanden kändes som en stor ballong och hela högersidan från huvet och ned kändes jättetungt. Men det kanske beror lite på att du behöver varva ner mer och därför blir så trött för att få sova ikapp?!?! Jag är ju så slapp redan

Otränad, vågrät och håglös.

Ska dit igen på torsdag, dagen efter mitt besök hos doktorn med de magiska fingrarna. Får se vad han hittar i grottan.
Middagen igår gick över förväntan, även om det kändes tungt att se alla fina magar och bebisar. Men vi pratade inte om det utan babblade på om allt möjligt annat så det kändes bra att jag gick dit! Fick skratta en hel del... Hoppas att alla bebisceller smittat av sig lite!
Kräftskivan i fredags var också väldigt trevlig - synd bara att många kräftor var helt oätbara för de luktade skit (jo, BAJS!På riktigt!) och *hulkar* det gjorde ju att man inte vågade äta så många. Tur att snapsen kanske dödade ett och annat mysko för ingen blev dålig. Vi kastade en hel del och åt ju inte de som luktade som värst, men det var ju svårt att veta om det var de andra som luktade eller den man höll i. Jag hade inte ens en tröttdipp på hela kvällen och vi lade oss halv 4 på morgonen(det var ju samma dag som akupunkturen).
Det var kallt som fan inne så det tog väl en timme innan jag somnade, dels pratade vi en hel del (jag och P) och när han knoppat så låg jag som en groda med isfötter som helst hade velat vara på hans mage men ville ju inte väcka honom och få sova på golvet med bara trasmatta som filt så... Men till sist fick jag väl upp värmen för jag hade då sovit när jag vaknade.